کد خبر : 236681
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 9:13
-

گلزنی بازیکن تیم ملی ایران در لیگ اسپانیا بعد از سه هفته غیبت

گلزنی بازیکن تیم ملی ایران در لیگ اسپانیا بعد از سه هفته غیبت

مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما پس از سه هفته غیبت در مسابقات این تیم، با گلزنی به رقابت‌های لیگ اسپانیا بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، نیم فصل دوم مسابقات لیگ فوتسال دسته اول اسپانیا شب گذشته پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم پالما موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ تیم قعرنشین مانزارس را شکست بدهد.

در این بازی که در خانه پالما برگزار شد، مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی میزبان برای پالما به میدان رفت و موفق شد در ثانیه‌های پایانی گل پنجم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

این گل در شرایطی به دست آمد که دروازه بان مانزارس برای جبران یکی از گل‌های خورده جلو آمده بود اما اشتباه او و توپ ربایی بازیکنان پالما در نهایت اولادقباد را مقابل دروازه خالی قرار داد و او هم با یک ضربه ساده گلزنی کرد.

این گل برای اولادقباد از این جهت اهمیت داشت که پس از سه هفته غیبت در مسابقات لیگ اسپانیا مجدداً برای پالما به میدان رفت. اولادقباد پیش از شروع هفته سیزدهم لیگ اسپانیا به خاطر مشکلات خروج از کشور به ایران بازگشت و تا طی شدن پروسه اداری، سه هفته از این رقابتها را از دست داد.

در بازی روز گذشته پالما البته حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی این تیم غایب بود. کاپیتان تیم ملی ایران که در تعطیلات سال نو به کشورمان بازگشته بود در انتظار دریافت ویزا برای بازگشت به اسپانیا بود.

در دیگر بازی هفته شانزدهم هم تیم واین آلبالی والدپنیاس در حالی که سعید احمدعباسی ملی پوش ایرانی را در اختیار داشت با یک گل برابر لوانته پیروز شد و با ۲۸ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد.

تیم بارسلونا هم با پیروزی ۶ بر ۵ مقابل سانتا کولوما ۴۰ امتیازی شد تا با ۴ اختلاف امتیاز نسبت به پالما جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.