کد خبر : 236739
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 22:05
-

خوش و بش ویژه در رختکن مس؛

لبخند رضایت خطیبی از جنس درک فنی (عکس‌ها)

لبخند رضایت خطیبی از جنس درک فنی (عکس‌ها)

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان پس از پیروزی این هفته تیمش در رختکن حاضر شده و به طور ویژه‌ای به خوش و بش با بازیکنان و کادرفنی تیمش پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که تنها شش امتیاز با عنوان قهرمانی لیگ‌برتر۱۴۰۱ فاصله دارد، این هفته نیز برابر حریف مشهدی خود فرش‌آرا در سالن پورشریفی پیروز از زمین خارج شد تا در آستانه رکورد قهرمانی زودهنگام رقابت‌های این فصل قرار گیرد. 

 

رسول خطیبی مدیرعامل مس سونگون ورزقان با رضایت از نتیجه قاطع تیمش پس از پایان بازی در رختکن این تیم حاضر شد. او که سابقه مربیگری‌های متعددی در بالاترین سطح فوتبال ایران در کارنامه دارد، با نگاهی فنی و شاید بیش از یک مدیرعامل متوجه بردهای متوالی و کار ارزشمند مسی‌ها در فاصله پنج هفته به پایان لیگ بود و به همین خاطر نیز برخلاف چهره جدی همیشگی خود، با خنده و با گرمی با بازیکنان و کادرفنی به خوش و بش پرداخت. 

 

مدیرعامل مسی‌ها در حالی به قهرمانی احتمالا زودهنگام تیمش نزدیک می‌شود که شروع به کارش با حضور مس سونگون در رده چهارم جدول همزمان بوده و حالا کسب این قهرمانی زودتر از موعد در پایان لیگ، مزه دیگری به او و تیم تحت مدیریتش خواهد داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.