کد خبر : 236790
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 15:24
-

سارانی در گفتگو با Fut5al :

گل تساوی به مقاومت البرز با همه گل‌هایم توفیر داشت/ استرس قندکاترین باعث نوسانات ما بود

گل تساوی به مقاومت البرز با همه گل‌هایم توفیر داشت/ استرس قندکاترین باعث نوسانات ما بود

فلنک گلزن قندکاترین آمل گفت: گل تساوی‌ای که مقابل مقاومت البرز به ثمر رساندم کاملا متفاوت با گل‌های قبلی من بود چراکه ارزش آن در این بازی شش امتیازی غیرقابل وصف است.

رحمان سارانی پس از تساوی این هفته قندکاترین مقابل مقاومت در کرج در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی با مقاومت بازی بسیار سختی بود. ما این امتیاز را لازم داشتیم و انصافا هم برای برد به کرج رفته بودیم اما به خاطر استرس تیم نتوانستیم ببریم ولیکن باز نباید می‌باختیم چون بازی شش امتیازی بود و در صورت شکست شرایطی به وجود می‌آمد که جمع کردنش سخت می‌شد.

او افزود: چون برای نتیجه‌گیری تحت فشار روحی و روانی بودیم، همه تیم تلاششان را کردند و شکر خدا من هم توانستم گل بزنم و فشار باخت در این بازی تیم را دربیاورم؛ البته که بعد از گل دوم توان گل برتری را هم داشتیم اما بعد از گل شش خطا شدیم و با این موضوع دست و پای ما بسته شد. در عین حال این یک امتیاز هم به ما کمک کرد و چون بازی در کرج بود به همین اندوخته اکتفا کردیم.

فلنک مشهدی قندکاترین آمل تاکید کرد: ما امسال تیم جوانی داریم و تیم سال اول حضورش در لیگ‌برتر را تجربه می‌کند. استرس زیادی در مدت اخیر داشته‌ایم که باعث نوسانات ما شد و شکر خدا اخیر این استرس در تیم ما کمتر شده است. این هفته اگر بازی با سفیرگفتمان را در آمل ببریم، قطعا نظر داریم که تا رده هفتم و هشتم خودمان را برسانیم. فشار بر روی تیم ما زیاد بوده اما کم کم همه چیز در حال درست شدن است و اکنون رو به جلو و در حال پیشرفت هستیم.

سارانی از دیگر علل نوسانات تیمش را مصدومیت‌های غیرمترقبه دانست و گفت: یکسری از بازیکنان ما در مواقع حساس که نیاز به آنها داشتیم مصدوم شدند. ما به طور مثال همین هفته در بازی مهم خود مقابل مقاومت البرز، مهدی دهقان‌نژاد را به خاطر مصدومیت نداشتیم و با وجود حضور در لیست بازی نکرد ولی این هفته او را داریم. یکسری دیگر هم بی‌تجربگی تیم باعث این اتفاقات و نتایج بوده که اکنون خیلی شرایط تیم بهتر و آرام‌تر شده است.

او تصریح کرد: مهندس امینی مالک باشگاه همیشه حمایتمان کرده و انگیزه و روحیه داده است و همیشه بهترین‌ها را برای تیم آماده کرده است. ایشان تیم را به شدت دوست دارد. البته که مشکلاتی هم بروز کرده ولی به خاطر کم‌تجربگی سال اول است ولی تا الان هر چه وعده شده، انجام شده است.

این بازیکن قندکاترین خاطرنشان کرد: باید جواب حمایت‌های مدیرعامل باشگاه را با نتایج خوب بدهیم ضمن اینکه آقاجواد اصغری مقدم هم خیلی برای تیم زحمت کشیده و تجربیات خیلی زیادی دارد که به درد ما خورده است. ایشان هم ملی‌پوش بوده و هم خیلی به ما کمک کرده است. اصغری‌مقدم دیر به تیم اضافه شد و نتوانست بازیکنان مدنظرش را جذب کند. امیدوارم سال خوبی را در نهایت با هدایت ایشان به پایان ببریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.