کد خبر : 236803
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 9:45
-

اولادقباد: از خودم توقع بیشتری دارم/ اسپانیا خوب است اما هیچ‌کجا ایران نمی‌شود

اولادقباد: از خودم توقع بیشتری دارم/ اسپانیا خوب است اما هیچ‌کجا ایران نمی‌شود

لژیونر فوتسال ایران گفت: گلزنی پس از سه هفته غیبت خوب بود اما توقعم از خودم بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مسلم اولادقباد پس از سه هفته غیبت در لیگ فوتسال اسپانیا بالاخره در بازی‌های این تیم حاضر شد و در اولین دیدار توانست گل پنجم تیمش را به ثمر برساند. مسلم در تیم مایورکا پالما به خوبی جا افتاده و مربیان، بازیکنان و هواداران این تیم به او علاقه زیادی دارند.

 به سراغ این ملی‌پوش کوهدشتی فوتسال کشورمان رفته تا در مورد آخرین وضعیت او در اسپانیا گفت‌وگو کنیم.

بعد از سه هفته غیبت با گل به اسپانیا برگشتی.

به دلیل گرفتن مجوز خروج از کشور، سه هفته غیبت داشتم اما خدا را شکر توانستم در اولین بازی نیم فصل دوم برای تیمم گلزنی کنم. این یک شروع خوب برایم بود اما توقع بیشتری از خودم دارم و دوست دارم بیشتر به تیم کمک کنم و خودم را نشان دهم. انشاالله بازی‌های بعدی بهتر کار کنم و گل‌های بیشتری برای پالما به ثمر برسانم.

توانستی با شرایط زندگی در اسپانیا خودت را وفق بدهی؟

زندگی در اینجا آنقدری که فکر می‌کردم سخت نبود. شرایط زندگی در اسپانیا خوب است و شهر مایورکا هم شهر خوش آب و هوایی است و از این نظر شرایط بسیار خوبی دارد.

زندگی در یک کشور اروپایی برای تو چگونه است؟

یک مثالی هست که می‌گویند هیچ کجا خانه خود آدم نمی‌شود. واقعا هیچ جا، کشور خود آدم نمی‌شود و زندگی کردن در ایران را خیلی دوست دارم و هیچوقت دوست ندارم در کشورهای اروپایی یا هر کشوری به جز ایران زندگی کنم. حالا به دلیل اینکه کارهای صدور روادید خانواده‌ام به مشکل خورده، از این نظر برایم خیلی سخت است و امیدوارم همسر و فرزندم زودتر پیش من بیایند.

مربیان و بازیکنان تیم پالما تو را خیلی دوست دارند.

سرمربی و بازیکنان پالما از روز اولی که آمدم خیلی خوب رفتار کردند تا بتوانم زودتر با تیم هماهنگ شوم و به تیم کمک کنم و خدارا شکر توانستم زودتر به این شرایط برسم. در این مسیر حسین طیبی هم واقعا کمکم کرد و چون ۱۰ سالی است که لژیونر است، تجربه او خیلی خیلی توانست کمکم کند. اینکه توانستم زودتر با تیم هماهنگ شوم، دلیلش حسین است برای اینکه هم رفتار با اروپایی‌ها را بلد است و هم می‌تواند پرتغالی صحبت کند. این موضوع خیلی به ما کمک کرد تا بتوانیم برای تیم پالما مثمر ثمر باشیم.

رابطه‌ات با هواداران پالما چگونه است؟

پالما هواداران خیلی خوبی دارد و همه فوتسال را در اینجا دوست دارند. در بیشتر بازی‌های ما، تماشاچیان خیلی زیادی می‌آیند. آنها به فوتسال علاقه دارند و این رشته را می‌فهمند. این خیلی موضوع مهمی است. ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا آن‌ها را خوشحال کنیم.

در آخر در مورد وضعیت تیم ملی ایران بگو.

وقتی سرمربی تیم ملی جوانگرایی می‌کند و خیلی از با تجربه‌ها را کنار می‌گذارد، کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال باید کمک کنند تا بازی‌های دوستانه بیشتری انجام شود تا بازیکنان جوان تجربه بیشتری به دست بیاورند. ثمره این اتفاق در بازی‌های رسمی خودش را نشان می‌دهد. ما باید با تیم‌های بزرگی مثل، برزیل، اسپانیا، آرژانتین، روسیه و … بازی کنیم تا تجربه بازیکنان بیشتر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.