کد خبر : 236800
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 9:41
-

دبیر سازمان لیگ فوتسال: تدوین تقویم مسابقات در دستور کار است/ برنامه‌های جدیدی داریم

دبیر سازمان لیگ فوتسال: تدوین تقویم مسابقات در دستور کار است/ برنامه‌های جدیدی داریم

دبیر جدید سازمان لیگ فوتسال گفت: برنامه‌های جدیدی داریم که یکی از آن‌ها تدوین تقویم مسابقات است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، احسان کامیانی در خصوص انتخابش به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: در حال حاضر شرایط سازمان لیگ فوتسال ایجاب می‌کرد تا یک نفر کارهای اداری مربوط به سازمان لیگ را پیگیری کند. با بذل توجه رییس فدراسیون، احسان اصولی رییس کمیته فوتسال و اعضای هیئت‌رییسه سازمان لیگ فوتسال. اینجانب بعنوان دبیر سازمان لیگ منصوب شده تا امور مربوط به سازمان را پیگیری کنم.

وی در مورد سوابق خود عنوان کرد: پیش از این مسوول برگزاری مسابقات رده جوانان تهران، رییس برگزاری مسابقات فوتبال استان تهران، رییس دپارتمان فوتسال تهران و رییس مسابقات فوتسال کشور بودم و حالا نیز به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال خدمتگزار جامعه فوتسال خواهم بود.

دبیر جدید سازمان لیگ فوتسال در خصوص برنامه‌های پیش‌ روی این سازمان گفت: در دو ماه آینده برنامه‌های زیادی داریم. برگزاری جشن برترین‌ها بلافاصله بعد از پایان لیگ برگزار خواهد شد. جلسه با مدیران‌عامل باشگاه‌ها برای بررسی نقاط ضعف و قوت لیگ‌های فوتسال، تدوین تقویم مسابقات و برنامه‌های دیگر هم در دستور کار داریم که به مرور آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

کامیانی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی سازمان لیگ فوتسال نیز تصریح کرد: در اولین فرصت ممکن آن را برگزار می‌کنیم تا اعضای هیئت‌رییسه مشخص شود. مجمع یک پروسه‌ اداری دارد و باید کارهای آن انجام شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.