کد خبر : 236843
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 18:26
-

روز اول هفته بیست و دوم لیگ‌برتر؛

مس سونگون یک گام تا جام/ آناصنعت جایش را از مقاومت پس گرفت/ پیروزی فرش‌آرا در جشنواره دیرک‌ها+ جدول

مس سونگون یک گام تا جام/ آناصنعت جایش را از مقاومت پس گرفت/ پیروزی فرش‌آرا در جشنواره دیرک‌ها+ جدول
رقابت های بیست و دومین هفته از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری سه دیدار در روز اول برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال در روز اول از بیست و دومین هفته رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سه دیدار در شهرهای مشهد، زرند و قم برگزار شد که در حساس ترین آنها تیم صدرنشین مس سونگون ورزقان موفق به تکرار سریال پیروزی های خود شد. 

 

شاگردان اسماعیل تقی‌پور که در نیمه اول با مقاومت زرندی‌ها موفق به زدن گل نشدند با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند اما در نیمه دوم با استفاده از تجربه بازیکنان خود توانستند نظم دفاعی فولاد زرند را برهم زده و با سه گل زیبا فاصله خود را با گیتی‌پسند رقیب پشت سر خود به عدد ۱۲ برسانند و در فاصله یک قدمی فتح زودهنگام لیگ برتر ۱۴۰۱ قرار بگیرند. در سه ثانیه مانده به پایان این بازی میلاد چراغی تک گل فولاد زرند ایرانیان را به ثمر رساند تا در نهایت بازی با پیروزی سه بر یک آذری ها به پایان برود. 

 

در سالن شهید بهشتی مشهد مقاومت البرز که هفته گذشته توانسته بود از رده سیزدهم یک پله بالاتر بیاید تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه مقابل فرش‌آرا انجام داد اما در روزی که سه شوت سنگین قدرت بهادری در نیمه اول به دیرک دروازه مقاومتی‌ها در نیمه اول برخورد کرد، فرش‌آرا با تک گل بهمن جعفری به رختکن رفت.

رالی گلزنی دو تیم با گل های فرش آرا و درخشش سعید سروری و سینا ممبینی ستاره این روزهای مشهدی‌ها همراه بود. مقاومت البرز در این نیمه گل اول را به ثمر رساند و گل دوم خود را نیز بر روی پاورپلی وارد دروازه حریف کرد تا ثانیه‌های پایانی بازی با پاورپلی آنها جذاب تر شود اما در نهایت این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ فرش آرا به پایان رسید. 

 

در سالن حیدریان قم، زندی‌بتن کلاردشت شگفتی ساز لیگ برتر فوتسال ایران که با شروع دیر هنگام خود یکی از شانس های فتح رده پنجم لیگ برتر در پایان فصل است میهمان آنا صنعت قعرنشین بود‌ قمی‌ها چندبار در این بازی از حریف کلاردشتی خود پیش افتادند اما تیم جواد رضایی به باز نبود و توانست در نهایت این بازیه حیاتی برای غم را با تساوی ۳ بر ۳ در خانه حریف به پایان برساند و در انتظار نتیجه سایر رقبای خود بماند آنا صنعت قم با این تصاویر و با توجه به شکست مقاومت البرز توانست به رده دوازدهم و خارج از منطقه سقوط راه پیدا کند. 

 

نتایج کامل و گلزنان بازی های امروز به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.