کد خبر : 237131
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 11:51
-

شکست سنگین پالما در شب گلزنی کاپیتان تیم ملی ایران

شکست سنگین پالما در شب گلزنی کاپیتان تیم ملی ایران

تیم فوتسال پالما در هفته هفدهم لیگ اسپانیا شکست سنگینی را برابر تیم اینترمووی‌استار متحمل شد و حتی گلزنی بازیکن ایرانی هم چاره‌ساز نشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رقابت های هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا شب گذشته آغاز شد. در یکی از این دیدارها، تیم رده دومی پالما با حسین طیبی و مسلم اولادقباد ملی پوشان ایرانی خود میهمان تیم اینترمووی استار بود و با یک باخت سنگین که سومین شکست این فصل پالما بود، زمین را ترک کرد.

در این بازی تیم مووی استار ابتدا با نتیجه ۵ بر صفر از پالما پیش افتاد. یاران طیبی و اولادقباد در جبران نتیجه به جایی نرسیدند و تنها موفق شدند سه گل وارد دروازه میزبان پرافتخار خود کنند.

حسین طیبی که بعد از بازگشت از تعطیلات زمستانی با تاخیر به تیم پالما اضافه شده بود، در دقیقه ۳۶ سومین و آخرین گل پالما را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این هشتمین گل این فصل طیبی در لیگ اسپانیا بود.

در دیگر بازی همزمان، تیم بارسلونا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ تیم کوردوبا را شکست بدهد و با ۴۳ امتیاز به صدرنشینی خود در جدول ادامه بدهد.

پالما که هر سه شکست این فصل را در بازی های خارج از خانه متحمل شده است، با ۳۶ امتیاز دوم است و فرصت حفظ اختلاف امتیازش با بارسلونای صدرنشین را از دست داد.

در ادامه این رقابتها، تیم واین آلبالی والدپنیاس با سعید احمدعباسی ملی پوش ایرانی خود به مصاف ریبرا ناوارا می رود. آلبالی با برد در این بازی به رده چهارم جدول صعود خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.