کد خبر : 237149
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 12:50
-

سرپرست گهرزمین در گفتگو با Fut5al :

چه کسی گفته ما رضایت دادیم با تماشاگر بازی کنیم؟/ به کادرفنی و مدیرعامل گهر بی‌حرمتی شد/ ۱۰نفر تماشاگر هم بیرون نرفت!

چه کسی گفته ما رضایت دادیم با تماشاگر بازی کنیم؟/ به کادرفنی و مدیرعامل گهر بی‌حرمتی شد/ ۱۰نفر تماشاگر هم بیرون نرفت!

سرپرست تیم فوتسال گهرزمین نسبت به اتفاقات رخ داده در بندرعباس واکنش نشان داده و گلایه کرد.

وحید کاظمی سرپرست تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در واکنش به وقفه بازی با صنایع پشتیبان در بندرعباس به خبرنگار Fut5al گفت: متاسفانه اتفاقات ناراحت کننده‌ای در بازی دیروز ما و صنایع پشتیبان در بندرعباس رخ داد که در نتیجه بازی هم تاثیرگذار شد و صدای ما به جایی نرسید. ما با سکوهایی حدود ۴۰-۵۰ درصد تماشاگر مواجه شدیم که وقتی اعتراض کردیم گفتند که از بازی لیگ یکی قبل از دیدار ما در سالن حاضر هستند.

او در پاسخ به اینکه گفته شده باشگاه گهرزمین در ابتدای بازی موافق حضور تماشاگران بوده و بعدا نظرش عوض شده گفت: چه کسی گفته ما رضایت دادیم بازی با تماشاگر باشد؟ وقتی قانون است باید برای همه اجرا شود. در سالن فجر تقریبا دو سکوی کنار پشت دروازه‌ها تماما تماشاچی نشسته بود و وقتی به آقای صلواتی نماینده فدراسیون گفتیم گفت تا تماشاگر از لبه زمین بالاتر ننشیند بازی را شروع نمی‌کنیم که ما قبول نکردیم اما خودشان بازی را شروع کردند.

سرپرست گهر زمین با بیان اینکه برای تماشاگر همواره احترام قائل است، متذکر شد: تماشاگر نبض بازی است اما وقتی برای همه یک قانون است اصرار برای چیست؟ متاسفانه در این بازی برخی تماشاگرنما شروع به بی‌احترامی به بازیکنان و کادرفنی ما کردند که گفتیم تا این مشکل حل نشود بازی نخواهیم کرد.

کاظمی ادامه داد: فیلمش را داریم که پس از این اتفاق تماشاگران میزبان به داخل زمین ریختند و به نیمکت ما هجمه آوردند و تا نیروی انتظامی آنها را بگیرد با بازیکنان و کادر ما درگیر شدند. متاسفانه به مدیرعامل ما نیز توهین کردند. به آقای کامیانی هم زنگ زدیم که با نماینده بازی صحبت کرد اما باورکنید منهای کسانی که بی‌احترامی کردند و توسط بازیکنان حریف به بیرون رفتند، شاید ۱۰ نفر از سالن خارج نشد و بازی از سر گرفته شد. ما در همین دقایق یک گل خوردیم و دو گل زدیم.

او در خاتمه گفت: برای مردم خونگرم بندرعباس احترام قائل هستیم اما برخی تماشاگرنماها واقعا هر چه از دستشان برآمد انجام دادند طوری که ما یک ساعت بعد از مسابقه داخل سالن بودیم و باز سالن را تخلیه نمی کردند و توهین و تهدید می‌کردند که ما آن ها را به چشم هواداران واقعی بندرعباس نگاه نمی‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.