کد خبر : 237359
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 15:13
-

اختصاصی Fut5al/ تیم ملی برای اسفند به تورنمنت تایلند دعوت شد

اختصاصی Fut5al/ تیم ملی برای اسفند به تورنمنت تایلند دعوت شد

تیم ملی به تورنمنت تایلند دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال ایران پس از پایان جام ملت های آسیا در تورنمنتی شرکت نکرده و پس از لغو تورنمنت کاسپین، شمسایی از برگزاری اردوی تدارکاتی در اوایل اسفند و پس از پایان لیگ برتر خبر داده بود.

شنیده می شود اخیرا دعوتنامه ای از تایلند به فدراسیون فوتبال رسیده که در آن از شاگردان شمسایی دعوت شده در تا در فیفا دی این روزها در تورنمنتی چند جانبه شرکت کند.

قرار است شمسایی پس از برررسی جوانب نسبت به حضور در این مسابقات تصمیم گیری کند.

چنانچه تیم ملی دعوت به این تورنمنت را بپذیرد شمسایی تیم ملی را با تغییرات اندک نسبت به جام ملت های آسیا روانه این مسابقات می کند و برنامه دعوت از تعداد زیادی از بازیکنان برای برگزاری اردو منتفی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.