کد خبر : 237628
تاریخ انتشار : جمعه 7 بهمن 1401 - 0:15
-

چهره های ویژه در برد ویژه سفیر گفتمان/ بزرگان برای پنجمی تنها نماینده پایتخت امیدواری دادند+ عکس ها

چهره های ویژه در برد ویژه سفیر گفتمان/ بزرگان برای پنجمی تنها نماینده پایتخت امیدواری دادند+ عکس ها

تیم فوتسال سفیر گفتمان تهران که با لشکر مصدومان خود به پیروزی مقابل فرش آرای مشهد در هفته بیست و سوم لیگ برتر فکر می کرد در نهایت با نمایشی دلچسب به یک پیروزی پرگل رسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم فوتسال سفیر گفتمان تهران که با لشکر مصدومان خود به پیروزی مقابل فرش آرای مشهد در هفته بیست و سوم لیگ برتر فکر می کرد در نهایت با نمایشی دلچسب به یک پیروزی پرگل رسید.

 این برد از این حیث برای سفیری ها دلچسب بود که انتقام شکست دور رفت را هم از فرش آرا گرفتند؛ شکستی که در ۶ ثانیه مانده به پایان بازی رقم خورده بود و حالا در بازی برگشت بهادری و یارانش نتوانستند حریف انگیزه بازیکنان میزبان شوند.

 از سوی دیگر هدف سفیر که رسیدن به کسب رتبه پنجم است نیز باعث شده بود تا شاگردان رضا زرخانلی با شرایط ویژه پای به میدان بگذارند اما آنچه این دیدار را از همه چیز ویژه تر کرد حضور حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال بود. این چهره دوست داشتنی فوتسال که تمامی اهالی این رشته احترام خاصی برای او قائلند از نیمه دوم وارد سالن قیانوری شد و حضور او انگیزه بازیکنان دو تیم را بیشتر کرد اما حرکت جالب حسین شمس این بود که پس از سوت پایان بازی همراه با علی رعدی و ابوالقاسم عارفیان دو مربی پیشکسوت فوتسال و حبیب الله شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران راهی رختکن تیم سفیر شدند و به بازیکنان این تیم دست مریزاد گفتند.

 شمس در سخنانی جذاب بازیکنان سفیر گفتمان را برای کسب رتبه پنجم تهییج کرد و به آنها گفت که با توجه به هزینه‌های هنگفت ۴ تیم بالای جدول، کسب رتبه پنجم برای سفیر چیزی کمتر از قهرمانی نیست به خصوص که این تیم دیر هم بسته شده و از مدیریت باشگاه خواست تا برای فصل بعد زودتر اقدام کنند تا این تیم همچون این فصل نماینده ای شایسته برای پایتخت باشد.

 بازیکنان سفیر که از سخنان شمس به وجد آمده بودند وقتی شادیشان دوچندان شد که شمس از شیرازی رئیس هیئت فوتبال تهران خواست تا در صورت کسب مقام پنجم تنها نماینده پایتخت در لیگ برتر ، پاداش ویژه‌ای به این تیم بدهد. 

صحبت های روحیه بخش علی رعدی، ابوالقاسم عارفیان و‌ حبیب الله شیرازی نیز در نهایت با یک قاب عکس یادگاری همراه شد تا شاهد یک شب به یاد ماندنی برای خانواده فوتسال سفیر گفتمان تهران باشیم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.