کد خبر : 237820
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 14:08
-

صالح پناهی: صبرمان دیگر تمام شده است/ مس سونگون برتری محسوسی برابر کراپ داشت

صالح پناهی: صبرمان دیگر تمام شده است/ مس سونگون برتری محسوسی برابر کراپ داشت

مدیر تیم فوتسال مس سونگون با انتقاد از اتفاقات بازی با کراپ، از کمیته فوتسال خواست تا نظارت بیشتری روی هفته‌های پایانی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با شکست مقابل کراپ قهرمانی‌اش به تاخیر افتاد.

مدیر تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: تیم ما نیاز به معرفی ندارد و در طول فصل، شایستگی خود را نشان داده است. متاسفانه اما فقط بحث فنی مطرح نیست و به نظر می رسد که باید در این سه هفته پایانی حواس مان را جمع کنیم تا از خارج زمین ضربه نخوریم. در همین بازی با کراپ از انتخاب داوران تا تصمیماتی که گرفتند همه، شبهه برانگیز بود. کافی است یک بار دیگر بازی را ببینید تا بفهمید داوری چقدر می تواند یک بازی را از حالت عادی خارج کند.

وی افزود: دو گل زدیم و برتری محسوسی نسبت به کراپ داشتیم ولی داد و بیدادهای بی پایان نیمکت تیم حریف از همان دقایق نخست، داور را تحت تاثیر قرار داد. فیلم‌هایش هم موجود است که چطور با داور حرف می زدند و جالب اینکه داور هم هیچ برخوردی با آنها نداشت. در همان نیمه اول باید چند نفر از آنها اخراج می شد ولی متاسفانه داور با آنها مهربان بود و فقط قصدش این بود که پدر تیم ما را دربیاورد.

صالح پناهی با خطاب قرار دادن کمیته فوتسال ادامه داد: از دوستان عزیزمان در کمیته فوتسال می‌خواهم این بازی را زیر ذره بین قرار دهند. من نمی‌خواهم کسی یا چیزی را زیرسوال ببرم اما اگر واقعا این تصمیماتی که داور گرفت درست و بی‌غرض بوده باشد باید فاتحه داوری فوتسال را بخوانیم. اگر هم که چیز دیگری بود، ما خبر نداریم و بازهم مشتاقیم تا بررسی صورت گیرد چون این حجم از تصمیم اشتباه و خارج کردن روال بازی از حالت عادی در چنین سطحی از مسابقات غیرممکن و غیرعادی است.

مدیر تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در انتها یادآور شد: تیم ما الحمدلله با ۶ امتیاز اختلاف در صدر است و به بچه ها گفتیم که سرشان را بالا بگیرند و ادامه دهند چون آنها مقصر این باخت نبودند. قطعا اگر همه چیز سر جای خود بود، نتیجه دیگری رقم می‌خورد. در هر حال انتظار ما این است که در هفته های پایانی نظارت بیشتر شود. در نیم فصل اول هم یک بار چنین بلایی را سر ما آوردند و بعد از افتضاحات داوری بازی با کراپ، دیگر چوب خط صبر ما هم پر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.