کد خبر : 237903
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 11:19
-

کشاورز: آناصنعت قم آینده فوتسال کشور را پرورش می‌دهد/به فوتسال ایران کادوی بزرگی می‌دهیم / کیفیت بالای خودمان را به مس نشان خواهیم داد

کشاورز: آناصنعت قم آینده فوتسال کشور را پرورش می‌دهد/به فوتسال ایران کادوی بزرگی می‌دهیم / کیفیت بالای خودمان را به مس نشان خواهیم داد

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: ما در یک نبرد برابر تیم رکن‌آذین را بردیم و این هفته برای نشان دادن کیفیت بالای تیم‌مان مقابل مس سونگون صف‌آرایی می‌کنیم.

به گزاررش پایگاه خبری فوتسال، فرهاد کشاورز با اشاره به بازی هفته ۲۳ تیمش مقابل رکن‌آذین مشهد، اظهار کرد: معنی ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و پهلوانی را این تیم معلوم کرد چون همه فکر می‌کردند این تیم سقوط کرده و انرژی نمی‌گذارد و انگیزه‌ای هم ندارد ولی من واقعا به تیم رکن‌آذین، سرمربی و بازیکنان آنها واقعا درود می‌فرستم به خاطر این همه تلاش و انرژی که برای بازی با آناصنعت داشتند و عالی بودند.

برای پیروزی مقابل رکن‌آذین واقعا زحمت کشیدیم
وی با اشاره به ششمین حضور خود روی نیمکت آناصنعت پاسارگاد قم در برابر رکن‌آذین، افزود: تا قبل ا زاین بازی فشار بسیار زیادی به ما وارد می‌شد به خاطر اینکه در عین شایستگی نمی‌توانستیم پیروز شویم، ولی تمام سعی و تلاش‌مان را کردیم و برای پیروزی مقابل رکن‌آذین واقعا زحمت کشیدیم.

 این برد را به سرپرست تیم و رئیس هیات مدیره باشگاه تقدیم می‌کنیم
سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم اضافه کرد: اصلا ربطی ندارد رقیب‌مان چه تیمی بوده، چون ما برای اینکه بازی را ببریم واقعا خیلی انرژی ‌گذاشتیم، من واقعا به بچه‌های تیم‌مان تبریک می‌گویم و این پیروزی را تقدیم می‌کنیم به علی مسعودی سرپرست زحمت‌کش تیم‌ و مهندس شرافتی رئیس هیات مدیره باشگاه که به واقع جایگاه مدیر ورزش حرفه‌ای را برای من که ۲۵ سال است کار می‌کنم به خوبی معنی کرده‌اند.

تیم اصلی آناصنعت را فصل آینده ببینید
وی عنوان کرد: ریتم چهار هفته اخیر رکن‌آذین را که نگاه کنید نشان از جایگاه جدولی این تیم نیست چون باکیفیت فوتسال بازی می‌کرد، به همین خاطر ما واقعا در نبرد برابر توانستیم پیروز شویم، این پیروزی به تیم ما خیلی کمک می‌کند ما در دیدارهای آینده نیز با قدرت بیشتر برابر رقبا قرار بگیریم.
کشاورز خاطرنشان کرد: من مطمئنم تیم اصلی آناصنعت در فصل آینده دیده می‌شود، این را به آنهایی می‌گویم که من را می‌شناسند، مخصوصا کسانی که صحبت می‌کنند فلانی شام آخر یا نهار اولش است، می‌خواهم بگویم که اگر من ماندم تیمی برای استان قم درست می‌کنم، اولا اصول حرفه‌ای داشته باشد ثانیا وقتی وارد چرخه لیگ می‌شود همه از دیدن آن تیم لذت ببرند.

راه‌مان را خوب ادامه می‌دهیم
وی ابراز کرد: مسوولان باشگاه خواستند که تیم در لیگ باقی بماند که خوشحالم کم کم بار این مسوولیت از دوش من برداشته می‌شود، حتما بعد از این برد راه‌مان را خوب ادامه می‌دهیم و انشاءالله سه هفته آخر لیگ امسال را هم قوی جلو می‌رویم تا وظیفه‌مان را در مقابل خواسته باشگاه انجام دهیم.
سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در ادامه به حمایت‌های مسوولان باشگاه از کادر و بازیکنان این تیم اشاره و بیان کرد: مطمئنا مجموعه آناصنعت در فصل آینده یک تیم بزرگ و یک کادوی بزرگ به جامعه فوتسال خواهد بود، چون می‌بینم که این عزیزان چطور دارند بنای حرفه‌ای بودن را در این تیم می‌گذارند.

کیفیت فنی بالای خودمان را به مس سونگون نشان می‌دهیم
وی در ادامه به موضوع داوری در هفته‌های اخیر لیگ برتر اشاره و عنوان کرد: اول به تیم داوری این بازی خسته نباشید می‌گویم، ثانیا در هفته‌های گذشته هم فقط روی صحنه‌ای که مقابل ما به نفع حریف اتفاق افتاده بود ولی مقابل رقبا برای خودمان اعمال نمی‌شد اعتراض کردم، از جامعه داوری، نماینده‌های فدراسیون و همه آنها تشکر می‌کنم.
کشاورز از بازیکنان تیم آناصنعت به خاطر کیفیت بالای بازی‌شان در هفته‌های اخیر به ویژه دیدار با رکن‌آذین قدردانی و اظهار کرد: به بازیکنان‌مان که با تمام توانشان بازی کردن تبریک می‌گویم، ما این هفته با گزینه صدرنشین لیگ برتر یعنی مس بازی داریم، می‌رویم همانگونه که جلوی گیتی‌پسند، کراپ و سن‌ایچ کیفیت فنی تیم ما دیده شد، کیفیت فنی بالای خودمان را به تیمی که گزینه اول قهرمانی لیگ است نشان دهیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.