کد خبر : 237992
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 بهمن 1401 - 22:23
-

فداکاری در حق نماینده فوتسال هرمزگان/ باشگاهی که چیزی برای خودش نخواست

فداکاری در حق نماینده فوتسال هرمزگان/ باشگاهی که چیزی برای خودش نخواست

باشگاه صنایع پشتیبان سیاستی را در قبال نماینده فوتسال خود اتخاذ کرده که به نوعی فداکاری در حق فوتسال استان مستعد هرمزگان است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که صنایع پشتیبان هرمزگان با در اختیار گرفتن امتیاز تیم فوتسال آیندگان و راهیابی این تیم لیگ یکی به لیگ‌برتر نقش پررنگی در نمو فوتسال استان هرمزگان داشته و ثمره پشتیبانی اصولی خود را نیز با راهیابی اولین بازیکن بندری تاریخ به تیم‌ملی فوتسال ایران به ورزش بندرعباس اهدا کرده، حالا سیاستی در پیش گرفته که مصداقی از فداکاری است. 

 

در عین شروع خوب این باشگاه بندری با حمایت صنایع استان هرمزگان در ادامه اتفاقاتی در حمایت‌های سهامداران این باشگاه رخ داد که تیم فوتسال صنایع پشتیبان رسما از میانه فصل به مشکلات جدی برخورد کرده و دچار افت محسوسی شد؛ به این شکل که برنده تقابل با گیتی‌پسند اصفهان در دور رفت تا همین چند هفته پیش برای فاصله گرفتن از محوطه خطر جدول تلاش می‌کرد و با اجرای تصمیم جدید باشگاه حالا ضربان پیدا کرده و می‌رود تا پایان تلخی که به آن نزدیک شده بود را تغییر دهد. 

 

مدیرعامل صنایع پشتیبان در این ایام با علاقمند یافتن پالایش نفت هرمزگان، تیم فوتسال این باشگاه را بدون چشمداشت به عنوان و برند باشگاهی خود به سمت این حامی قدر مالی و جدید سوق داده و با فداکاری طوری عمل کرد که تیم بی‌رمق بندرعباس حالا نه تنها علائم حیاتی یافته بلکه می‌رود تا سرنوشت جدیدی برای خود رقم بزند. این تیم در هفته‌های گذشته بارها پیراهن پالایش نفت بندرعباس را بر تن کرده و ابایی از این تغییرات پر سود برای فوتسال خود ندارد. 

 

این تیم فوتسال که با راهبری رضایی به عنوان مدیر تیم از آیندگان تاکنون شاکله خود را به خوبی حفظ کرده حالا با تدبیر مدیریت باشگاه صنایع پشتیبان می‌رود تا سرنوشتی روشن را در پیش داشته باشد؛ در مرحله‌ای که باشگاه صنایع پشتیبان هرمزگان با این اقدام پراهمیت خود عملا نشان داد چیزی برای خودش نخواسته و تنها خواسته‌اش موفقیت و پیشرفت فوتسال خطه مستعد جنوب ایران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.