کد خبر : 238045
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 10:35
-

مس سونگون؛ چهار امتیاز تا قهرمانی/ بازی رو در رو ملاک تعیین قهرمان

مس سونگون؛ چهار امتیاز تا قهرمانی/ بازی رو در رو ملاک تعیین قهرمان

به نظر می رسد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تکلیف قهرمان مسابقات تا حدود زیادی مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رقابت های لیگ برتر فوتسال به سه هفته پایانی خود رسیده و با توجه به شکست مس سونگون مقابل کراپ الوند فعلا قهرمانی زودهنگام این تیم مسجل نشده است. با توجه به بازی آسان گیتی پسند مقابل رکن آذین و پیروزی محتمل این تیم مقابل تیم بی انگیزه مشهدی (و البته شایعاتی مبنی بر عدم حضور رکن آذین در این بازی) عملا با رقم خوردن هر نتیجه ای در بازی آنا صنعت پاسارگاد قم و مس سونگون، تکلیف قهرمانی لیگ برتر در این هفته روشن نمی شود و به هفته بیست و پنجم موکول خواهد شد؛ جایی که شاهد برگزاری حساس ترین بازی فصل خواهیم بود چرا که تیم های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در سالن پورشریفی تبریز با هم روبرو می شوند.

روی کاغذ فاصله دو تیم شش امتیاز است اما مس سونگون با کسب چهار امتیاز از سه بازی باقیمانده خود نیز قهرمان می شود. این تیم یک بازی رودرو با گیتی پسند دارد که حتی در صورت شکست مقابل این تیم اختلاف دو تیم به سه امتیاز می رسد و در این شرایط در دو بازی باقیمانده با فرض پیروزی گیتی پسند در هر دو بازی(مقابل رکن آذین و مقاومت البرز) مس سونگون با کسب چهار امتیاز یعنی یک تساوی و یک برد جام قهرمانی را بالای سر می برد. با این فرض حتی با وجود شکست مس مقابل گیتی پسند، با کسب چهار امتیاز توسط نارنجی پوشان امتیازات این تیم به ۶۴ می رسد حال آنکه گیتی پسند با فرض کسب ۹ امتیاز در سه بازی باقیمانده ۶۳ امتیازی می شود.

اما چنانچه رقابت دو تیم در امتیاز برابر دنبال شود شرایط برای قهرمانی گیتی پسند فراهم است.بعبارتی چنانچه اصفهانی ها هر سه بازی خود را ببرند و مس سونگون تنها یک بازی از دو جدال با سن ایچ ساوه و آنا صنعت قم را ببرد در این شرایط فارغ از هر تفاضل گلی این گیتی پسند است که به خاطر برتری در بازی رودررو قهرمان لیگ برتر خواهد بود.

همچنین با توجه به فاصله شش امتیازی دو تیم ، چنانچه گیتی پسند در سه بازی باقیمانده خود در یک بازی شکست بخورد به شرطی که این دیدار بازی با مس سونگون نباشد و مسی ها نیز نتوانند سه بازی باقیمانده خود را ببرند باز هم این گیتی  پسند است که قهرمان خواهد بود.

با همه این تفاسیر به نظر می رسد قفل قهرمانی لیگ برتر در هفته بیست و پنجم و مصاف حساس مس سونگون با گیتی پسند باز خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.