کد خبر : 238066
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 20:38
-

پروا: راگا بهترین نتایج فوتسال پایه تهران در چند سال اخیر را گرفته است / نه مادی و نه معنوی به تیم کمک نشده است / عدم حمایت از بخش خصوص باعث دلسردی می‌شود

پروا: راگا بهترین نتایج فوتسال پایه تهران در چند سال اخیر را گرفته است / نه مادی و نه معنوی به تیم کمک نشده است / عدم حمایت از بخش خصوص باعث دلسردی می‌شود
عدم حمایت‌ها باعث شد تا تنها امتیاز لیگ برتری استان تهران در چند سال گذشته که توانسته بود با صعود از لیگ یک در لیگ برتر حضور داشته باشد، بعد از دو فصل حضور در بالاترین سطح لیگ فوتسال کشور و معرفی بازیکنانی همچون مهدی اسدشیر به تیم ملی، قید تیم‌داری را بزند و امتیاز خود را واگذار کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از چند بار تغییر زمان قرعه‌کشی مرحله نهایی لیگ برتر جوانان، سرانجام روز گذشته این مسابقات قرعه‌کشی شد و ۸ تیم حاضر در مرحله نهایی بازی‌ها حریفان خود را شناختند. مسابقاتی که قرار بود در مرداد و شهریور به پایان برسد ولی قرار است اوایل اسفند به پایان برسد. سعید پروا سرپرست راگا تهران که تنها نماینده پایتخت در مرحله نهایی مسابقات است در خصوص این مسابقات گفت: مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور فصل ۰۲-۱۴۰۱ قرار بود در مرداد برگزار شود که با تغییر زمان بازی‌ها ابتدا به اوایل مهر و سپس به آبان موکول شد. در این مدت تیم‌ها هر روز با تاریخ جدیدی روبه‌رو می‌شدند و مجبور بودند خود را برای حضور در بازی‌ها آماده نگه‌دارند که این موضوع هزینه بالایی را برای تیم‌ها به خصوص تیم‌هایی مانند راگا که خصوصی هستند به همراه داشت. بعد از برگزاری دیدارهای دور رفت در آبان، دور برگشت بازی‌ها نیز چندین نوبت به تاخیر افتاد و با فاصله‌ای حدود یک ماهه در آذر برگزار شد که در خصوص گروه ماه این دیدارها از ۱۷ تا ۲۱ آذر برگزار شد. در حالیکه قرار بود دور نهایی در دی برگزار شود به دلیل بازی‌های کیش کاپ و امتحانات پایان ترم مدارس به اول بهمن موکول شد که باز به دلیل مسابقات بسیج و دانش‌آموزی ابتدا به ۱۵ بهمن و سپس به اول اسفند موکول شد که اینبار هم چون هنوز میزبان بازی‌ها مشخص نیست، امکان تغییر تاریخ بازی‌ها وجود دارد.

وی در ادامه افزود: طولانی شدن بازی‌ها هزینه سنگینی را برای ما به همراه داشته است. این در شرایطی است که حتی یک ریال هم از سوی هیئت فوتبال و دیگر سازمان‌ها به ما کمک نشده است. در حالی که بقیه تیم‌ها یا دولتی هستند و وابسته به ارگان‌های خاص یا توسط هیئت استان خود حداقل در زمینه در اختیار قرار گرفتن سالن حمایت می‌شوند اما ما حتی سالن برای تمام روزهای هفته نداریم و مجبوریم مکان تمرین خود را هر دفعه عوض کنیم.

سرپرست راگا با انتقاد از هیئت فوتبال تهران ادامه داد: جالب است که این امتیاز برای اداره کل استان تهران است که یا تلاش آقای دکتر جوادی از نام‌آوران ورامین خریداری شد تا از استان خارج نشود و در اختیار اداره کل تربیت بدنی شهرستان ری قرار گرفته است. اما شهرستان کمترین توجهی به این سهمیه نمی‌کند. حتی در زمینه میزبانی نیز کوچکترین کمکی به این تیم نشد تا از میزبانی دور برگشت مرحله نخست و مرحله نهایی بازی‌ها انصراف دهیم اما در باقی استان‌ها هیئت‌های استانی در همه زمینه‌ها حتی اسکان داوران و تیم‌ها به نماینده‌های خود کمک می‌کنند.

پروا در ادامه گفت: همین عدم حمایت‌ها باعث شد تا تنها امتیاز لیگ برتری استان تهران در چند سال گذشته که توانسته بود با صعود از لیگ یک در لیگ برتر حضور داشته باشد، بعد از دو فصل حضور در بالاترین سطح لیگ فوتسال کشور و هزینه بالای ۹ میلیارد تومان و معرفی بازیکنانی همچون مهدی اسدشیر به تیم ملی، قید تیم‌داری را بزند و امتیاز خود را واگذار کند که جالب اینجاست حتی یک تماس با مالک باشگاه گرفته نشد تا شاید با معرفی اسپانسر و یا ارائه مشوق‌هایی جلوی این اتفاق تلخ فوتسالی گرفته شود و هیئت فوتبال و آقای شیرازی به راحتی از تنها نماینده لیگ برتری خود گذشتند.

سرپرست راگا اضافه کرد: باید از حضور بخش خصوصی در فوتسال حمایت کرد. حمایت تنها جنبه مادی ندارد چون در حال حاضر اگر کسی از لحاظ مادی قوی نباشد وارد این حوزه نمی‌شود. حمایت معنوی خیلی مهمتر از مادی است. اینکه در ۲ فصل حضور تیم بزرگسالان باشگاه در لیگ برتر، حتی یک بار آقای دکتر شیرازی به تماشای مسابقات تیم نیامدند یا حتی بعد از صعود تیم جوانان به مرحله نهایی بازی‌ها که بهترین نتیجه چند فصل اخیر فوتسال پایه تهران است، حتی یک تماس یا پیامک تبریک از طرف هیئت استان یا شهرستان ارسال نشد، باعث دلسردی کادر مدیریتی و فنی باشگاه و نشان از عدم توجه مسئولین ورزش استان به نماینده‌های خود است. جالب اینجاست که حتی یک خبر از این تیم در خروجی سایت هیئت فوتبال استان و شهرستان قرار نگرفت و انگار اصلا این تیم وجود خارجی ندارد.

پروا در پایان با تقدیر از تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم جوانان راگا گفت: باید از کادر فنی تیم که با تلاش خود توانستند در میان تمام کمی و کاستی‌ها بهترین نتیجه را کسب کنند و بار دیگر اسم فوتسال تهران و شهر ری را در رده پایه مطرح کنند خدا قوت می‌گویم و امیدوارم در مرحله نهایی نیز بتوانند بهترین نتیجه را برای باشگاه رقم بزنند. همچنین از تلاش بالای بازیکنان تیم که مقتدرانه‌ترین نتایج را گرفتند از سمت خودم و مدیریت تیم تقدیر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.