کد خبر : 238136
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 23:48
-

تقی پور: بازیکنان جانانه جنگیدند ومقتدرانه پیروز شدند

تقی پور: بازیکنان جانانه جنگیدند ومقتدرانه پیروز شدند

اسماعیل تقی پور با تمجید از شاگردان خود بابت پیروزی مقابل آنا صنعت قم گفت: بازیکنان مس سونگون مردانه جنگیدند و تا قطعی کردن پیروزی، دست از تلاش نکشیدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، اسماعیل تقی پور با تمجید از شاگردان خود بابت پیروزی مقابل آنا صنعت قم گفت: ابتدا از این تریبون یک بار دیگر حادثه اخیر را به مردم خوی تسلیت می گویم و امیدوارم هر چه زودتر شرایط مناسب زندگی برای مردم زلزله زده فراهم شود. به تیم حریف خسته نباشید گفته و از بچه های خودمان هم تشکر می کنم که مردانه جنگیدند و تا قطعی کردن پیروزی، دست از تلاش نکشیدند.

وی افزود: شکست بازی قبل یک تلنگر به موقع برای بازیکنان بود تا بدانند برای قهرمانی باید تا لحظه آخر بجنگند. به خوبی روی ضعف های خود در طول هفته کار کرده و بحث روحی و روانی بچه ها را در اولویت قرار داده بودیم. خوشبختانه تدابیرمان جواب داد و این دیدار تعیین کننده را با برد پشت سر گذاشتیم.

سرمربی‌ مس سونگون ورزقان تاکید کرد: در نیمه اول تسلط کاملی بر بازی داشتیم و می توانستیم بیش از یک گل بزنیم. در نیمه دوم هم جز چند دقیقه که تمرکز خود را از دست دادیم و بازی مساوی شد در بقیه دقایق راضی کننده ظاهر شدیم. اوج کار‌ ما زدن دو گل بعد از مساوی شدن کار بود که نشان داد چه تیم منسجم و متحدی هستیم.

تقی پور در پایان خاطر نشان کرد: از آقای خطیبی و هیئت مدیره محترم که امروز هم کنار ما بودند و دلگرممان کردند صمیمانه ممنونم. این برد را نیز به همه هواداران عزیزی که در طول هفته فقط به ما دلگرمی دادند تقدیم می کنم و خدا را شاکرم که بعد حق خوری هفته قبل، این بار ما را شرمنده مردم آذربایجان نکرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

یاشاسین اذربایجااااااااااااان