کد خبر : 238131
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 18:02
-

هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر فوتسال؛

مس سونگون، یک امتیاز تا جام قهرمانی/ خط بطلان کراپ روی ماجراجویی کرجی‌ها/ سومین برد پیاپی قندکاترین آمل+ جدول

مس سونگون، یک امتیاز تا جام قهرمانی/ خط بطلان کراپ روی ماجراجویی کرجی‌ها/ سومین برد پیاپی قندکاترین آمل+ جدول

رقابت های بیست و چهارمین هفته از لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر فوتسال با عدم برگزاری دیدار گیتی‌پسند و رکن‌آذین به دلیل انصراف مشهدی‌های سقوط کرده از حضور در اصفهان، با انجام پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. 

 

در سالن حیدریان قم، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان مدعی شماره یک قهرمانی لیگ۱۴۰۱ میهمان آناصنعت قم بود. تیم مس که بدلیل اخراج اسماعیل تقی پور سرمربی و حمید احمدی عقب‌گیر با تجربه خود بدون حضور سرمربی روی نیمکت فنی کارش را دنبال می‌کرد در نیمه اول این بازی توانست بر فضای سالن قم احاطه پیدا کرده و با تک گل محمدرضا سنگ‌سفیدی راهی رختکن شود.

مسی‌ها که برای کم کردن حساسیت دیدار هفته آینده خود با گیتی‌پسند اصفهان احتیاج به برد این بازی داشتند با افزایش فشار حملات خود در شروع نیمه دوم نیز گل دوم خود را توسط سالار آقاپور به ثمر رساندند. این پایان کار نبود چراکه حریف قمی با دو گل پیاپی به بازی برگشت تا همه چیز به حالت قبل بازگردد. مس مجددا بازی هجومی را در دستور کار قرار داد تا با گل بخودی حریف زیر فشار به گل سوم بازی برسد و با دبل آقاپور نیز گل چهارم خود را به ثمر رساند تا سه امتیاز حیاتی خود را در قم جشن بگیرد. مس سونگون با این پیروزی در فاصله یک امتیازی لیگ‌برتر قرار گرفت. 

 

در سالن الوند قزوین کراپ میهمان مقاومت البرز بود. شاگردان رضا لک که با شکست هفته گذشته مس در خانه خود قدری مغرور به نظر می‌رسیدند در این بازی در نیمه اول اسیر انگیزه بالای مقاومت شدند و با شکست یک بر صفر راهی رختکن شدند. کراپ در شروع نیمه دوم هم مجددا گل دریافت کرد تا این بازی هیجان انگیزتر دنبال شود. تیم رضا لک که گویی تازه از خواب بیدار شده بود بلافاصله دو گل پیاپی را وارد دروازه حریف کرجی کرد تا بازی متعادل‌تر دنبال شود. تیم کراپ در نهایت نیز گل سوم خود را به ثمر رساند تا ماجراجویی مقاومت البرز را در روزی که تمام تلاش خود را کرد، بی‌سرانجام کند. 

 

قندکاترین آمل که با چند پیروزی در هفته‌های اخیر خودش را از پایین جدول جدا کرده بود، این هفته میزبان تیم شگفتی‌ساز گهر زمین سیرجان بود. شاگردان جواد اصغری‌مقدم در نیمه اول این بازی دو گل به ثمر رساندند و با تک گل حریف در نهایت دو بر یک راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم بازی گهر زمین سیرجان موفق شد نتیجه را با گل دوم خود به تساوی بکشاند اما قند کاترین آمل با فشار زیاد توانست سه گل دیگر در ادامه به ثمر رسانده و نتیجه بازی را پنج بر دو کند و در جدول رده‌بندی به رده نهمی و همسایگی هم‌استانی خود زندی‌بتن کلاردشت برسد.

نتایج کامل دیدارهای امروز و جدول رده‌بندی به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.