کد خبر : 238229
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 13:23
-

دو تساوی اشک و لبخندها را در پی دارد/ هفته کم سابقه در لیگ باشگاهی ایران

دو تساوی اشک و لبخندها را در پی دارد/ هفته کم سابقه در لیگ باشگاهی ایران

در کرج و تبریز دیدارهایی حساس را شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته بیست و پنجم لیگ برتر می تواند مثل سایر هفته های گذشته آبستن اتفاقات و حواشی جالبی باشد اما آنچه این هفته زا متمایز کرده و احتمالا به روزی کم سابقه در تاریخ فوتسال باشگاهی تبدیل می کند جایی است که با رقم خوردن دو تساوی در دو دیدار، هفته بیست و ششم رقابت ها تشریفاتی شده و اشک ها و لبخندها را شاهد هستیم و در سوی دیگر ماجرا، شاید پیروزی یک تیم ،جنگ قهرمانی و بقا را به هفته پایانی بکشاند.

جنگ در سالن پورشریفی

هرچه در بازی های گذشته مس سونگون و گیتی پسند رقم خورده را فراموش کنید. تاریخچه دو تیم و تقابل های آنها و نتیجه دور رفت را هم به بوته فراموشی بسپارید. در بازی این هفته دو تیم هیچ سابقه ای نقش ندارد و البته اوج هیجان را شاهد خواهیم بود. با شکست مس مقابل کراپ تکلیف قهرمانی زودتر مشخص نشد اما برگشت خوب نارنجی پوشان در قم این تیم را امیدوار نگه داشت تا در دو بازی باقیمانده با کسب یک امتیاز جام قهرمانی را به تبریز برگرداند. فارغ از هر اتفاقی تساوی در الکلاسیکو فوتسال، مس را قهرمان می کند اما گیتی پسند به دنبال رقم زدن معجزه است.شاگردان کشاورز با تکرار نتیجه دور رفت یعنی غلبه بر مس می توانند جنگ قهرمانی را به هفته آخر بکشانند و چه بسا با توجه به بازی دشوار مس در ساوه، معجزه رقم خورده و جام در اصفهان بماند اما مس به همان یک امتیازی فکر می کند که از دو بازی باقی مانده خود باید دشت کند.اگر این یک امتیاز این هفته به تبریزی ها برسد قهرمانی مقتدرانه ای هم در انتظار شاگردان تقی پور خواهد بود.

دوئلی در حد مرگ در کرج

در کرج اما دیداری بسیار هیجانی و احتمالا پرحاشیه را مشاهده خواهید کرد.فرهاد کشاورز که نتوانست این فصل با مقاومت البرز عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد و این تیم را فانوس بدست تحویل داد حالا مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد آن هم در شرایطی که تیم تحت هدایتش یعنی آنا صنعت قم هم برای بقا رقابت می کند و این مهم است که رقابت کشاورز با تیم سابقش را صد چندان حساس می کند. آنا صنعت اما با برد مهمی که در مشهد مقابل رکن آذین کسب کرد کمی سروسامان گرفت و حالا با یک تساوی مقابل مقاومت در کرج بقایش را قطعی می کند. با رقم خوردن تساوی در این بازی نیز تکلیف پایین جدول هم مشخص شده و با قطعی شدن بقای آنا صنعت، مقاومت البرز سقوط می کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.