کد خبر : 238346
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 10:35
-

شیربیگی:ازبک‌ها فاصله خود را با ما کم کرده‌اند

شیربیگی:ازبک‌ها فاصله خود را با ما کم کرده‌اند

خانم گل فوتسال آسیا به تعطیلی تیم ملی فوتسال بانوان طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: طی این مدت ازبک‌ها با برنامه‌ریزی و تلاش فاصله خود را با ما کم کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سارا شیربیگی با اشاره به قهرمانی تیم ایران در رقابت های آسیای مرکزی(کافا) اظهارکرد: سطح چنین مسابقاتی برای ایران که قهرمان آسیاست چندان بالا نیست و حتی دو بازی اول ما هم در این رقابت‌ها بیشتر جنبه بازی تدارکاتی و هماهنگ شدن بازیکنان را داشت.

وی به پیروزی ۵ بر ۴ ایران برابر ازبکستان در فینال این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه به اینکه چندسالی بود که اردو نداشتیم و تیم ملی تعطیل شده بود و از طرفی جوانگرایی هم صورت گرفته، برای همین ازبک‌ها فاصله خود را با ما کم کرده‌اند.

خانم گل مسابقات کافا تصریح کرد: به واسطه شرایطی که تیم ملی طی سالهای گذشته داشته، از آن تیم قهرمان آسیا که سابقا بودیم، فاصله گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: برای حضور در مسابقات کافا هم تنها سه روز در اردوها بودیم و تنها شانسی که داشتیم این بود که همه بازیکنان مستقیم از رقابت‌های لیگ برتر به مسابقات کافا اعزام شدند و این باعث شد تاحدودی در آمادگی باشیم.

شیربیگی در ادامه در خصوص جوانگرایی در تیم ملی هم گفت: در مسابقات اخیر حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم ملی جوانگرایی شده بود و تنها سه نفر از بازیکنان با تجربه سابق در تیم حضور داشتیم و همین بازیکنان باتجربه موثرترین نقش را در این رقابت‌ها داشتند.

وی جوانگرایی را لازمه رشد تیم ملی فوتسال بانوان دانست و ادامه داد: البته برای تحقق این مسئله باید برنامه‌ریزی و بررسی های دقیقی از سوی مسئولین انجام گیرد و در کنار جوانان از باتجربه‌ها نیز بهره گرفته شود.

خانم گل لیگ برتر ایران تاکید کرد: باتوجه به تعطیلی سالهای اخیر تیم ملی فوتسال بانوان، نمی‌توان به صورت یکدفعه ای در تیم ملی جوانگرایی کرد، بلکه ابتدا باید با حضور در بازیهای تدارکاتی و تورنمنت‌های مختلف تجربه آنها را بالا برد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.