کد خبر : 238374
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 12:21
-

الکلاسیکوی وطنی از این جهت دیدنی‌تر است؛

بهترین خط حمله مقابل دومین خط دفاعی لیگ

بهترین خط حمله مقابل دومین خط دفاعی لیگ

دیدار تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند به دلیل رویارویی بهترین خط آتش لیگ برابر دومین دفاع مستحکم این رقابت‌ها دیدنی و جذابتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بلاشک دیدنی‌ترین دیدار هفته بیست و پنجمین لیگ‌برتر رویارویی مس سونگون و گیتی‌پسند موسوم به الکلاسیکوی وطنی فوتسال ایران است که تکلیف قهرمانی لیگ را به احتمال زیاد مشخص خواهد کرد. مسی‌ها در این بازی تنها یک تساوی برای مسجل کردن قهرمانی زودهنگام خود نیاز دارند تا جام را به آذربایجان بازگردانند و گیتی‌پسندی‌ها نیز امیدوارند با کسب پیروزی، هفته آینده شاهد ناکامی رقیبشان در ساوه باشند تا در جام دبل کنند.

این بازی که از خیلی جهات جذاب است یک نقطه جالب‌تر هم دارد و آن هم رویارویی بهترین خط آتش لیگ با آمار خیره‌کننده ۱۱۱ گل‌زده برای مس برابر دومین خط دفاعی برتر لیگ پس از کراپ با ۴۶ گل خورده برای گیتی‌پسند است که بر جذابیت‌های این تقابل خواهد افزود.

گرچه که تقابل‌های اخیر مس و گیتی‌پسند نشان داده که کنترل شرایط روحی و روانی به شدت در نتیجه این بازی تاثیرگذار بوده خصوصا که پیروزی گیتی‌پسند در اصفهان در دور رفت، مس را برای انتقام و گیتی‌پسند را برای تکرار مصمم‌تر کرده است؛ تماشای این انگیزه‌ها و تلاش برای کنترل هیجانات از سوی هر دو تیم، تماشای الکلاسیکوی روز پنجشنبه را بسیار واجب می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.