کد خبر : 238399
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 21:59
-

مسعودی: نباید با مسائل پشت پرده با سرنوشت یک شهر بازی شود/ قرار باشد بازی فردا تماشاگر داشته باشد بهتر است بازی نکنیم/ تماشاگر داشتیم مس را می بردیم

مسعودی: نباید با مسائل پشت پرده با سرنوشت یک شهر بازی شود/ قرار باشد بازی فردا تماشاگر داشته باشد بهتر است بازی نکنیم/ تماشاگر داشتیم مس را می بردیم

مدیر تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم به یک شایعه واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، علی مسعودی مدیر تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم در مورد شایعاتی که طی ساعات اخیر در مورد احتمال برگزاری بازی های فردای لیگ برتر با تماشاگر به گوش می رسد گفت: نمی دانم منشأ این شایعات کجاست و چه کسانی به سازمان لیگ فشار وارد می کنند تا بازی ها با تماشاگر شود اما هر چه باشد از این قضیه ما متضرر می شویم و این حق را برای تیم خودمان قائلیم که معترض باشیم.

وی افزود: هفته هاست بازی های لیگ بدون تماشاگر بوده و ما بازی های حساس و شش امتیازی خانگی را بدون تماشاگر پشت سر گذاشتیم این در حالی است که همه به شور و حال تماشاگران قمی واقفند و قطعا با حضور آنها بازی هایی مثل بازی با زندی بتن یا مس سونگون را واگذار نمی کردیم.

مسعودی ادامه داد: سازمان لیگ چند روز پیش تصمیم گرفت بازی ها بدون تماشاگر باشد و این تصمیم باید اجرایی شود.البته در جلسه هماهنگی بازی با مقاومت به ما اعلام شد بازی فردا بدون تماشاگر است اما می ترسیم صبح از خواب بیدار شویم و ببینیم تصمیم دیگری گرفته شده است.

مسعودی در پایان گفت: من به تیم های دیگر کاری ندارم اما بازی فردا سرنوشت دو تیم و دو شهر است و هر تصمیم پشت پرده ای توهین به یک استان و یک شهر فوتسال خیز است. ما نمی‌خواهیم در حقمان اجحاف شود و به همین دلیل اگر قرار است بازی با تماشاگر باشد بهتر است بازی نکنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.