کد خبر : 238376
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 12:47
-

کشاورز: برای مس احترام قائلم اما فقط برای برد می‌رویم/ امیدوارم شجاع‌ترین داور را انتخاب کنند

کشاورز: برای مس احترام قائلم اما فقط برای برد می‌رویم/ امیدوارم شجاع‌ترین داور را انتخاب کنند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: مس سونگون حریف قابل احترامی برای ماست اما ما فقط برای پیروزی در این دیدار به میدان خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد کشاورز روز چهارشنبه پیش از دیدار حساس تیمش مقابل مس سونگون در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در مورد وضعیت گیتی‌پسند اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم و هفته‌ها است که روی نوار پیروزی هستیم. این پیروزی‌ها نتیجه اتحاد و کار تیمی مجموعه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بهترین وضعیت خود هستیم و خیلی امیدوارم که بچه‌ها بتوانند بازی‌های درخشان چند هفته قبل خود را روز پنجشنبه به نمایش در بیاورند. در بازی مقابل مس هم مثل بازی‌های گذشته قطعا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. تیم مس رقیب خوب و قابل احترامی است که فکر می‌کنم همه انتظار یک بازی با کیفیت از سوی هر دو تیم را دارند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا همه شاهد یک بازی جذاب و با کیفیت باشند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد داوری نیز عنوان کرد: یکی از عوامل تاثیرگذار برای یک بازی زیبا و جذاب قطعا تیم داوری است و من امیدوارم کمیته داوران قاطعترین و شجاعترین داوران خود رو برای این بازی بزرگ انتخاب کند.

کشاورز در مخصوص اینکه امسال سال پرفراز و نشیبی برای تیشم بوده است، گفت: در این ۲۴ هفته‌ای که از لیگ گذشته به طور کامل از عملکرد تیم و بچه‌ها رضایت دارم و تیمی که در ۲۴ هفته فقط ۳ شکست در کارنامه‌اش دارد، به نظرم عملکرد خوبی را ثبت کرده است. جا دارد که از تک‌ تک بچه‌ها چه باتجربه‌ها و چه جوان‌ترها به خاطر تمام تلاشی که کردند و انگیزه‌ای که دارند، تشکر کنم. باید یک تشکر هم از بازیکنانی داشته باشم که از ابتدای فصل با ما بودند و الان به هر دلیلی در کنار ما نیستند. آن‌ها هم برای ما زحمت زیادی کشیدند و برای همه آن‌ها به خصوص دوستانی که مصدوم هستند، آرزوی سلامتی دارم.

وی در پایان تصریح کرد: از از همه همکارانم در بخش فنی، بدنسازی، پشتیبانی، سرپرستی و پزشکی تیم گیتی‌پسند نیز تشکر ویژه دارم. واقعا افراد پرتلاش و کار بلدی در کنار خودم داشتم که در این مسیر بسیار به من کمک کردند و بی‌نهایت از آن‌ها ممنونم.

دیدار تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان روز پنجشنبه ۲۰ بهمن‌ماه در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود. مس در حال حاضر ۶۳ امتیازی است و گیتی‌پسند نیز با ۵۷ امتیاز در رده دوم جای گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.