کد خبر : 238734
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 11:49
-

موافقت سن‌ایچ ساوه با سفر به تبریز/ برگزاری جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال در خانه مس

موافقت سن‌ایچ ساوه با سفر به تبریز/ برگزاری جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال در خانه مس

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه از چراغ سبز این باشگاه با درخواست قهرمان لیگ برتر فوتسال، برای برگزاری دیدار هفته پایانی دو تیم در تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم مس سونگون عصر پنجشنبه توانست با برتری ۴ بر یک مقابل گیتی‌پسند اصفهان، قهرمانی خود را در فاصله یک هفته تا پایان لیگ برتر فوتسال مسجل کند.

مطابق برنامه مسابقات، مس روز پنجشنبه ۲۷ بهمن باید در هفته پایانی لیگ برتر میهمان سن‌ایچ ساوه باشد. با این وجود، مدیران باشگاه مس سونگون از مدیرعامل سن‌ایچ درخواست کردند که این دیدار همانند دور رفت، در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شود تا مسی‌ها، جشن قهرمانی خود را در خانه برپا کنند.

داود باقری مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ، ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: رسول خطیبی از من درخواست کرد با توجه به حضور مدعوّین باشگاه مس در جشن قهرمانی، این بازی در تبریز برگزار شود. نتیجه این دیدار، تأثیری بر رتبه دو تیم در جدول ندارد و با در نظر گرفتن جمیع جهات، به این نتیجه رسیدیم که به باشگاه مس کمک کنیم.

وی درباره موضع سازمان لیگ فوتسال در این مورد بیان کرد: مسئولان سازمان لیگ فوتسال هم با ما تماس گرفتند و درخواست کردند با این موضوع موافقت کنیم. آنها از ما خواستند نامه‌ای مبنی بر موافقت با این درخواست بنویسیم که این کار را خواهیم کرد. ساوه مانند گیتی‌پسند و مس سونگون، امکانات لازم برای برپایی جشن قهرمانی را ندارد و به‌خاطر خانواده فوتسال و مردم آذربایجان شرقی پذیرفتیم چنین کاری (بازی در تبریز) را انجام بدهیم.

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ درباره هزینه‌های تحمیل شده بر این باشگاه با سفر به تبریز گفت: برگزاری بازی در ساوه هم هزینه‌هایی بر ما تحمیل می‌کند. خطیبی به ما گفت باشگاه مس کاری می‌کند که سن‌ایچ متضرر نشود. هزینه سفر اینقدر زیاد نیست که مس سونگون و سن‌ایچ از پس آن برنیایند. ما ۱۳ بازی خارج از خانه داشتیم و این دیدار هم مانند آنها خواهد بود. این اقدام سبب دوستی میان باشگاه‌ها می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.