کد خبر : 238748
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 10:29
-

شمسایی: بدون اردو به تایلند می رویم/از همه تیم های لیگ بازیکن دعوت می کنیم حتی لیگ یک/ هرکسی آماده نباشد خط می خورد/قطعا در فروردین اردو داریم البته اگر من باشم

شمسایی: بدون اردو به تایلند می رویم/از همه تیم های لیگ بازیکن دعوت می کنیم حتی لیگ یک/ هرکسی آماده نباشد خط می خورد/قطعا در فروردین اردو داریم البته اگر من باشم

سرمربی تیم ملی فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال درمورد لیست تیم ملی توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در مورد اعلام اسامی ۱۶ بازیکن برای تورنمنت تایلند گفت: ما اسامی ۱۶ بازیکن را برای گرفتن بلیت و کارهای خروج از کشور به فدراسیون دادیم و امیدواریم مشکلی بابت سربازی یا خروج از کشور برای بازیکنان نباشد تا با همین نفرات به تورنمنت تایلند برویم.

وی در مورد لیست ۲۶ نفره گفت: اگر به من بود زودتر این لیست را اعلام می کردم چون هر زمان که لیگ تعطیل شده و بازیکنان به اردو آمدند آمادگی لازم را نداشتند با این حال برای تورنمنت تایلند چون زمان نداریم بدون اردو به مسابقات می رویم.لیگ حدود ۸ ماه طول کشید و بازیکنان شاید تمرین زده و فوتسال زده شده باشند به همین خاطر این ۱۶ بازیکن که نفرات نهایی هستند را بدون تمرین به مسابقات می بریم.

شمسایی ادامه داد: قبل از اینکه تورنمنت تایلند قطعی شود بنا بود در اوایل اسفند یک اردوی تدارکاتی داشته باشیم و از همه تیم های لیگ بازیکنان را مدنظر داشتیم. جدا از این ۲۶ نفر بازیکنان دیگری هم در لیست ما هستند که عملکرد آنها را زیر نظر داشتیم. از زندی بتن کلاردشت علی اسماعیلی توجهمان را جلب کرد که متاسفانه مصدوم شد. علی آقا احمدی و سامان قزوینی پور هم در این تیم زیر نظر ما هستند. از فولاد زرند، خسروی عملکرد خوبی داشته است. از سفیر گفتمان علی خلیلوند در لیست مدعوین بود اما بهنام فعال و مرتضی فرزانیان هم زیر نظر کارفنی قرار دارند و احتمال دارد به اردوی بعدی دعوت شوند. در تیم قم جدا از بهداد شیخ احمدی که دعوت شد سوران بالکانه نیز مدنظر ماست و در رکن آذین سجاد یوسف خواه چشم کادرفنی را گرفت. در گهر زمین سیرجان هم پوریا گلشنی عملکرد خوبی داشته که البته هر زمان خواستیم بازی او را ببینیم در ترکیب تیم حضور نداشت. از صنایع پشتیبان بازیکنان خوبی مثل علی جوذری و دهقانی در لیست ما هستند.حتی از لیگ یک هم ابوالفضل حیدری از ایرالکو اراک و علی علی مراد از پاس چشم کادرفنی را گرفته اند.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: ما در مسیری که برای جوانگرایی در نظر گرفتیم مصمم هستیم و قصد داریم در این مسیر چندین بازیکن به فوتسال ایران تحویل بدهیم. هر کس که می خواهد در تیم ملی باشد باید آماده به اردو ها بیاید.تیم ملی مال من نیست و هر کسی که حقش است باید حقش را بگیرد. در این مسیر با کسی تعارف نداریم و هرکس ناآماده باشد از تیم ملی کنار می رود.

شمسایی در مورد احتمال دعوت از بازیکنان با تجربه به تیم ملی تاکید کرد: این بازیکنان برادرهای من هستند و با بسیاری از آنها همبازی بودم و دیدم که در تیم هایی مثل مس سونگون و گیتی پسند بزرگی کردند.فعلا در مسیری که جلو می رویم دوست داریم جوان ترها به تیم ملی تزریق شوند. علیرضا رفیعی پور از کراپ راهی لیگ عراق شد اما به او گفتم که اگر ناآماده برگردد از تیم ملی خط می خورد پس با کسی تعارف نداریم.در تیم ملی الان نفراتی مثل حسین طیبی،سعید احمدعباسی ، مسلم اولاد قباد، رفیعی پور و درخشانی هستند که هوای جوانترها را دارند.

وی در مورد اینکه چرا لیست تیم ملی از مرجعی غیر از فدراسیون فوتبال منتشر می شود گفت: من هم در این زمینه از آقای کریمیان و اصولی سوال کردم. این اتفاق زیبنده نیست و شاید اشتباه از من هم باشد.در مسیر اعلام اسامی تیم ملی از کارمند فدراسیون تا نفرات مختلف آن را می بینند و شاید از این طریق به بیرون درز پیدا کرده باشد اما این کار درستی نیست و من هم مخالف آن هستم و قرار نیست در این زمینه کسی جلوتر از بقیه باشد.

شمسایی در مورد اینکه آیا اردویی که قرار بود با حضور بازیکنان جوان لیگ برگزار شود با توجه به تورنمنت تایلند لغو شده است تاکید کرد: به هیچ وجه. ما فیفا دی فروردین را داریم که چه با ازبکستان بازی کنیم چه نکنیم این اردو برگزار می شود. در این اردو همه بازیکنان جوانی که مدنظر داشتیم را محک می زنیم و می توانیم از دل این اردو بازیکنان جدید دیگر را پیدا کنیم و از همین جا به بازیکنان می گویم که تا آن زمان آماده باشند که با بهترین شرایط به اردو بیایند.البته این را هم بگویم که قرارداد من تا پایان اسفند ماه است و باید ببنیم شرایط برای ادامه همکاری طرفین فراهم است یا نه اما اگر من باشم این برنامه را داریم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

شمسایی تیم ملى جاى بچه بازى نیست جاى بهترین ها أست تو بخاطر ضعف فنى خودت و کادر فنى از دعوت کردن بهترین هاى فوتسال ایران مى ترسى ؟!!
چرا باید فوتسال ایران بخاطر ضعف فنى و مدیریتى تو اعتبار خودش را در آسیا و جهان از دست بدهد؟؟؟!!!
جاى مهدى جاوید اصغر حسن زاده حمید احمدى در تیم ملى خالى هست بِه اسم جوانگرایی و بازى با الفاظ دارید فوتسال ایران رو نابود میکنید !!!