کد خبر : 238756
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 11:48
-

هفته آخر لیگ برتر را جدی نگیرید!

هفته آخر لیگ برتر را جدی نگیرید!

هفته آخر لیگ برتر را با اتفاقاتی که درانتظارش است جدی نگیرید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هر چقدر که بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در بالا و پایین جدول با حساسیت و هیجان دنبال شد با مشخص شدن تکلیف قهرمان و دومین تیم سقوط کننده، بازی های هفته پایانی از شور و حال یک لیگ افتاده و همین عامل باعث شده تا چند تیم این بازی ها را جدی نگیرند.

گرچه رقابت در میانه جدول برای کسب جایگاه ششم به بعد بین تیم های سفیر گفتمان، فولاد زرند، زندی بتن کلاردشت، قند کاترین آمل و فرش آرا مشهد بازی های هفته آخر این تیم ها را جذاب کرده اما فعلا شرایط چند بازی نیز جالب توجه است. مثلا مقاومت البرز بعد از قطعی شدن سقوط خود تمریناتش را تعطیل کرده و احتمالا برای بازی با گیتی پسند به اصفهان نمی رود. صنایع پشتیبان هرمزگان هم که بقایش در لیگ قطعی شده تمرینات خود را تعطیل کرده و قید سفر به شهر الوند و بازی با کراپ را زده تا کراپی ها نیز به این بهانه چند روزی تمرینات خود را تعطیل کنند.

اتفاق جالب هم در تبریز رخ خواهد داد که سن ایچ به جای میزبانی در ساوه از مس سونگون، با درخواست باشگاه مس برای برگزاری جشن قهرمانی، در تبریز از این تیم میزبانی می کند تا هفته آخر را چندان جدی نگیریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.