کد خبر : 238823
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 - 9:27
-

سنگ‌سفیدی: بازی ما مقابل گیتی‌پسند کلاس جهانی بود/ اولویت من مس است

سنگ‌سفیدی: بازی ما مقابل گیتی‌پسند کلاس جهانی بود/ اولویت من مس است

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: برد ما مقابل گیتی‌پسند که در حد کلاس جهانی بود، با قهرمانی توام شد و این موضوع خیلی‌ برای من خوشحال‌کننده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدرضا سنگ سفیدی در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: اول لطف خدا بوده که توانستیم قهرمان شویم. شایسته این قهرمانی بودیم؛ یک تیم همدل و دوست‌داشتنی که هشت ماه کنار هم لذت بردیم و در آخر هم قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: تیمی که این همه در لیگ صدر جدول بوده و ۲۲ برد داشته، حقش است که قهرمان شود. این قهرمانی را به مردم خوب آذربایجان تقدیم می‌کنیم که همیشه پشت ما بودند.

بازیکن مس سونگون در پاسخ به این که برد مقابل تیم سابقش چه حسی برای او داشت، گفت: طبیعتا خیلی خوشحالم. من گیتی‌پسند هم بودم سعی می‌کردم با جون و دل بازی کنم و هر چی دارم برای تیمم بگذارم. در این فصل به مس سونگون آمدم و هر چی داشتم برای این تیم گذاشتم و دوست داشتم قهرمان شوم. خدا را شکر خدا هم کمک کرد و توانستیم قهرمان شویم.

سنگ‌سفیدی در مورد تقابل خود برابر هم‌تیمی‌های سابقش در گیتی‌پسند عنوان کرد: فکر می‌کنم بازی ما مقابل گیتی‌پسند یک بازی در حد جهانی بود. ما در دور رفت در اصفهان بازی را باختیم. شاید فوتبالی حق ما باخت نبود اما باختیم و منتظر بازی در تبریز بودیم تا آن شکست را جبران کنیم. این برد ما توام با قهرمانی شد خوشحالی آن برای ما چند برابر بود چرا که توانستیم رقیب مستقیم‌مان را از پیش رو برداریم.

وی ادامه داد: یک تبریک و خسته‌نباشید هم به مجموعه گیتی‌پسند می‌گویم که در این شرایط تیمداری می‌کنند. آنها رقیب سختی برای ما بودند و پا به پای ما برای قهرمانی آمدند و ما توانستیم در لحظاتی که آن‌ها غفلت کردند، توانستیم امتیاز جمع کنیم و قهرمان شویم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این پرسش که آیا در تیم مس می‌ماند یا نه، گفت: قرارداد من یک ساله است و یک بازی دیگر به پایان قراردادم مانده است. قراردادم تمام شود صحبت می‌کنیم. اولویت من مس است و دوست دارم در این تیم بمانم اما باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. دنیا، دنیای حرفه‌ای ورزش است و اگر همه چیز طبق طبع من باشد و آرامش داشته باشم، در این تیم می‌مانم.

سنگ‌سفیدی در خصوص تیم ملی نیز بیان کرد: آرزوی موفقیت می‌کنم برای تیم ملی و امیدوارم موفق باشند. تیم ملی مال این مردم و کشور است و وقتی این پرچم بالا باشد، طبیعتا ما هم خوشحالیم و دوست دارم تیم ملی در هر مسابقات پیروز و سربلند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.