کد خبر : 239126
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 - 9:45
-

کشاورز: فصل جدید زمان درخشش فوتسال قم خواهد بود

کشاورز: فصل جدید زمان درخشش فوتسال قم خواهد بود

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت قم با اشاره به عملکرد تیمش در هفته آخر مسابقات گفت: در این بازی به هواداران ثابت کردیم که فصل آینده زمان درخشش فوتسال قم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، فرهاد کشاورز سرمربی تیم آناصنعت پاسارگاد در کنفرانس پایان بازی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: خداراشاکریم که توانستیم بازی آخر‌ را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: عملکری که در این بازی داشتیم نوید یک فصل درخشان برای سال آینده را به هوادارانمان داد؛ هر آنچه که امروز از بازیکنانم توقع داشتم آن‌ها برآورده کردند. امروز برنده این دیدار نسل آینده فوتسال کشورمان بود.

سرمربی آناصنعت گفت: روی کاغد من یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم، اگر مدیریت باشگاه تمایل به همکاری برای فصل آینده با بنده داشته باشد ما تمرینات پیش‌فصل را از اردیبهشت‌ماه استارت می‌زنیم.

کشاورز مطرح کرد: نه تنها من بلکه هر مربی که تصمیم گرفت سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد باید بداند در قم با سرمایه بزرگ و کار آمدی به نام بازیکنان جوان مواجه خواهد شد.

وی افزود: در تمرینات پیش فصل بازیکنان جوان را با ترکیب بازیکنان با تجربه آماده فصل جدید خواهیم کرد، هدف ما تیم‌سازی است و این موضوع هم به زمان نیاز دارد.

سرمربی آناصنعت تاکید کرد: آمار ۹ بازی که بنده در این تیم حضور دارم گواهی می‌دهد که تیم رو به رشد حرکت کرده و این اطمینان را به هواداران می‌دهیم که فصل آینده سال درخشان فوتسال قم خواهد بود.

کشاورز عنوان کرد: در این ۹ بازی به من ثابت شد که قم‌ لیاقت قهرمانی در لیگ‌برتر را دارد، مسئولین، مدیریت، بازیکنان، هواداران و به ویژه اصحاب رسانه متحد هستند و همگی برای رسیدن به هدف تلاش می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: روزی که من به قم آمدم به همه قول دادم این تیم را در لیگ‌برتر حفظ می‌کنم و الحمدلله با همت مجموعه تیم شرمنده قولی که دادم نشدم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.