کد خبر : 239375
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 بهمن 1401 - 12:22
-

پس از کسب رتبه تک رقمی در اولین سال حضور؛

ضیافت پایان فصل قندکاترین آمل با حضور مدیرعامل باشگاه+ عکس‌ها

ضیافت پایان فصل قندکاترین آمل با حضور مدیرعامل باشگاه+ عکس‌ها

ضیافت پایان فصل قندکاترین آمل با حضور مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، ضیافت دورهمی پایان فصل تیم فوتسال قندکاترین آمل به دعوت مهندس علی امینی مدیرعامل و مالک باشگاه و با حضور بازیکنان برگزار شد. بازیکنان تیم فوتسال کاترین آمل در این دورهمی از زحمات و حمایت‌های امینی مدیرعامل و مالک باشگاه قدردانی نموده و به مرور خاطرات تلخ و شیرین این فصل پرداختند.

مدیرعامل و مالک باشگاه فرهنگی ورزشی کاترین آمل نیز در این نشست ضمن قدردانی و سپاس از همه تلاش‌های انجام شده در این فصل از شروع تصمیم خود به تیمداری در ابتدای فصل گذشته گفت و از مشقت‌های تیمداری در شرایط کنونی سخن به میان آورد.

وی تاکید کرد: از زمان تاسیس باشگاه و خرید مجوز نماینده تهران که آن هم با مشقت و سختی بسیاری حاصل شد تا آغاز لیگ برتر فوتسال تنها ۲ ماه زمان داشتیم که در طول این مدت کم توانستیم زیرساخت های لازم برای یک تیم لیگ برتری را در بهترین حالت فراهم کنیم که بدون سابقه تیمداری در هیچ رده‌ای این اتفاقات بی نظیر بود.

امینی در این دیدار صمیمانه گفت: در طول این فصل برای تیم کاترین فراز و نشیب‌هایی اتفاق افتاد و در نهایت به رتبه تک رقمی در لیگ برتر فوتسال ایران دست پیدا نمودیم. در این مسیر نامهربانی هایی دیدیم اما تلاش کردیم بهترین باشیم و به کادرفنی و بازیکنان در طول مدتی که در شهرستان آمل حضور دارند خوش بگذرد و همه امکانات ورزشی و رفاهی برایشان به بهترین نحو ممکن فراهم باشد.

مالک قندکاترین یادآور شد: خوشحالم همه بازیکنان باشگاه در این دورهمی حضور دارند و به نشانه احترام در آخرین روز حضورتان در شهرستان آمل این برنامه را تدارک دیدیم و برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامت و شادکامی داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.