کد خبر : 239423
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 بهمن 1401 - 13:11
-

عراقی زاده:جدایی احمدعباسی و مصدومیت توکلی و فخیم ما را از قهرمانی دور کرد/فصل بعد را هم با کشاورز ادامه می‌دهیم

عراقی زاده:جدایی احمدعباسی و مصدومیت توکلی و فخیم ما را از قهرمانی دور کرد/فصل بعد را هم با کشاورز ادامه می‌دهیم

قائم مقام گیتی پسند در مورد تیم فوتسال این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدحسین عراقی‌زاده، قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند درباره شرایط تیم فوتسال این باشگاه صحبت کرد.

جدایی احمدعباسی و مصدومیت توکلی و فخیم ما را از قهرمانی دور کرد
تیم فوتسال گیتی‌پسند هرسال برای قهرمانی بسته می‌شود و سال جاری هم همین شرایط بود، بازیکنانی که محمد کشاورز، سرمربی تیم می‌خواست را جذب کردیم، اما بدشانسی آوردیم، چرا که فرهاد توکلی و فرهاد فخیم مصدوم شدند، سعید احمدعباسی از تیم جدا شد و به یک تیم اسپانیایی پیوست و همه این موارد باعث شد در مقطعی نتایج ضعیفی بگیریم. تیم ما تا دو هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در کورس قهرمانی قرار داشت، اما در بازی رودررو با رقیب سنتی خود یعنی مس سونگون نتیجه نگرفتیم و این تیم به قهرمانی رسید که به آن‌ها تبریک می‌گویم.

بازیکنان خارجی مد نظر ما در تیم‌های اروپایی مشغول به بازی بودند
در برنامه‌ای که محمد کشاورز داشت سعید احمدعباسی در رأس بازی می‌کرد و ما نیز در همین پست علی مروتی که سال گذشته دومین گلزن برتر لیگ بود را جذب کردیم. با خروج احمدعباسی از تیم، بازیکن ایرانی‌ای که در سطح او باشد را نتوانستیم جذب کنیم و بازیکنان خارجی زیادی را تحت نظر گرفتیم، اما گزینه‌های مدنظر ما در تیم‌های اروپایی مشغول به بازی بودند و موفق نشدیم بازیکنی به تیم اضافه کنیم. در تیم فوتسال همه زحمت کشیدند، احمدعباسی در پست خود بازیکن قابل احترامی است که در حال حاضر هم در اسپانیا توپ می‌زند، شرایط به شکلی رقم خورد که نبود این بازیکن بر روند تیم ما تأثیرگذار بود.

فصل بعد را هم با محمد کشاورز ادامه می‌دهیم
حدود یک ماه پیش در هیئت مدیره مصوب کردیم که سال آینده هم کا را با محمد کشاورز ادامه دهیم. منتظر هستیم لیگ تمام شود تا سرمربی لیست جدید را اعلام کند و مذاکرات را برای فصل جدید نقل و انتقالات شروع کنیم.

گفتگو:سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.