کد خبر : 239441
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 بهمن 1401 - 23:33
-

قائم‌مقام آناصنعت پاسارگاد: سیاست آناصنعت استفاده از ظرفیت‌های فوتسال قم است / قول کشاورز تک رقمی کردن رتبه آناصنعت بود نه بقای تیم!

قائم‌مقام آناصنعت پاسارگاد: سیاست آناصنعت استفاده از ظرفیت‌های فوتسال قم است / قول کشاورز تک رقمی کردن رتبه آناصنعت بود نه بقای تیم!

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد گفت: فصل آینده با ترکیبی از جوانان خوب قمی وارد رقابت‌های لیگ برتر فوتسال خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، روزبه بروفه راجع به عملکرد تبم فوتسال آناصنعت پاسارگاد گفت: ابتدا باید از تمام کسانی که در فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتسال برای این تیم زحمت کشیدند و همچنین از سیدوحید غیاثی، سعید قاسمی و فرهاد کشاورز که به عنوان مربی برای این تیم تلاش کردند، قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: از تک تک بازیکنانی که در این فصل برای موفقیت و سربلندی این تیم زحمت کشیدند کمال قدردانی را داریم، همچنین از مربیان عزیز، تدارکات تیم، رسانه‌ها و همه مردم قم و هواداران که پشتیبانی دلگرم کننده‌ای از تیم داشتند و این موجب شد تا فوتسال قم اعتبار خود را حفظ کند.

قول کشاورز تک رقمی کردن رتبه آناصنعت بود نه بقای تیم!

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد عنوان کرد: از علی مسعودی که با تجربه چند ساله حضور خود در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران در مسوولیت سرپرستی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد حضور داشت به ویژه به خاطر تلاش خوب وی برای خریدهای نیم‌فصل که به تیم کمک شایانی کرد، قدردانی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تیم آناصنعت در هفته‌های رو به پایان لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و نتایج قابل قبولی گرفت، حتی می‌توانست رتبه خود را در جدول رده‌بندی رقابت‌ها تک‌رقمی کند، با این حال حفظ تیم در لیگ برتر برای حضور موفق و پرقدرت در فصل آینده رقابت‌ها اتفاق خوبی است.

بروفه در ادامه با بیان اینکه تغییر سرمربی و آمدن فرهاد کشاورز برای تک رقمی شدن رتبه تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر بود، در ادامه تصریح کرد: ما از بقای تیم در لیگ برتر مطمئن بودیم و در قرارداد با کشاورز این بند را هم قید کرده بودیم، بنابراین قول فرهاد کشاورز تک رقمی کردن رتبه آناصنعت بود نه بقا.

سیاست باشگاه استفاده از ظرفیت‌های فوتسال قم است

بروفه همچنین به برنامه این باشگاه برای فصل ۱۴۰۲ لیگ برتر فوتسال ایران اشاره و ابراز کرد: سال آینده با ترکیبی از جوانان خوب قمی به رقابت‌های لیگ برتر وارد می‌شویم، سیاست باشگاه استفاده از ظرفیت‌های فوتسال قم است و به پرورش مربی در قم برای آینده هم فکر می‌کنیم.

تاکید کرد: تا این لحظه درخواستی از مسوولان استان قم و هیات فوتبال نداشتیم و حتی سعی کردیم کمک آنها باشیم اما انتظار داریم سخت‌افزارهای ورزش قم را در اختیار باشگاه بگذارند، به ویژه اینکه نیاز داریم سال آینده سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم تبدیل به خانه فوتسال و سالن اختصاصی باشگاه آناصنعت پاسارگاد شود.

آناصنعت تجربه موفق خود در صنعت را به فوتسال آورد

وی با بیان اینکه آناصنعت تجربه موفق خود در صنعت را به ورزش و فوتسال آورد، تصریح کرد: در اصل باید به هیات مدیره باشگاه صمیمانه خداقوت بگوییم، زیرا تجربه‌ای که در فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر فوتسال ایران در تیم آناصنعت پاسارگاد پشت‌سر گذاشتیم یک بار دیگر نشان داد که مهندس سیدمجید شرافتی به عنوان یک کارآفرین حرفه‌ای، استاد خرید کارخانه‌های ورشکسته و تبدیل آن به واحد تولیدی نمونه است و حالا این تجربه در ورزش و فوتسال هم اتفاق افتاد.

بروفه خاطرنشان کرد: از زمانی که موضوع تیم‌داری در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران به مجموعه آناصنعت پاسارگاد پیشنهاد شد، مهندس سیدمحمد شرافتی به عنوان مدیرعامل باشگاه زحمات و تلاش‌های زیادی برای سرانجام نیک این اتفاق ورزشی انجام داد و فوتسال باید قدردان زحمات ایشان باشد.

تا شروع لیگ بعد، تمرکز ما روی تیم‌های پایه و تیم بانوان آناصنعت است

وی در پایان اظهار کرد: پس از بسته شدن پرونده بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران، تا شروع دوره بعدی رقابت‌های لیگ برتر تمرکز ما روی موفقیت تیم‌های پایه باشگاه در مسابقات استانی و لیگ‌های کشور و همچنین تیم بانوان در لیگ دسته دوم فوتسال زنان ایران خواهد بود.

گفتگو: سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.