کد خبر : 239393
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 14:13
-

سرمربی زندی‌بتن در گفتگو با Fut5al :

عملکرد بازیکنان زندی‌بتن باعث غرور فوتسالیست‌های شمالی شد/ رقابت زندی‌بتن با دیگر تیم‌های لیگ ناعادلانه بود

عملکرد بازیکنان زندی‌بتن باعث غرور فوتسالیست‌های شمالی شد/ رقابت زندی‌بتن با دیگر تیم‌های لیگ ناعادلانه بود

سرمربی تیم فوتسال زندی‌بتن گفت: عملکرد عالی بازیکنان بومی زندی‌بتن باعث غرور کل فوتسالیست‌های شمالی کشور شد.

جواد رضایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در خصوص عملکرد تیمش و کسب عنوان هشتمی لیگ گفت: خداوند متعال را شاکر هستیم که پس از گذران یک فصل سخت و نفسگیر، در نهایت موفق شدیم ابتدا سهمیه مجموعه زندی بتن کلاردشت را در لیگ‌برتر فوتسال کشور با وجود رقبایی که تا دندان مسلح وارد آن شده بودند حفظ کنیم و حتی عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته از خود بر جای بگذاریم.

او افزود: باید عنوان ارزشمند هشتمی در لیگ امسال را به مردم خونگرم شهرستان کلاردشت تبریک بگویم. واقعا از حمایت‌های تک تک این عزیزان از مجموعه زندی‌بتن سپاسگزارم و خوشحالم که پرچم این شهر را در استان مازندران و کشور بالا نگه داشتیم و به عنوان تیم اول این استان در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال کشور لقب گرفتیم.

سرمربی زندی‌بتن کلاردشت با بیان اینکه رقابت این تیم با سایر تیم‌های لیگ برتر ناعادلانه بود، متذکر شد: باید از خانواده محترم زندی و بالاخص مدیریت محترم این باشگاه آقای صابر زندی تشکر و قدردانی ویژه کنم که در این شرایط سخت اقتصادی بستری را فراهم کردند که جوانان استان مازندران بتوانند در لیگ‌برتر کشور عرض‌اندام کنند. انصافا اگر به هزینه تیم‌های دولتی یا خصولتی حاضر در لیگ امسال و یا هزینه‌کرد دیگر تیم‌های خصوصی حاضر در لیگ نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که در این شرایط سخت اقتصادی رقابت زندی‌بتن با آنها ناعادلانه بود.

او افزود: با این حال مدیریت باشگاه ما چیزی کم نگذاشت و به تمام تعهدات باشگاه عمل کرد. ایشان تمام توان خود را برای پرورش استعدادهای بومی این منطقه به کار گرفته و خوشحالم از اینکه در این فصل به بنده و کادرفنی‌مان اعتماد کردند و خدا را شاکر هستم که قولم برای حضور تیم در بین هشت تیم اول لیگ‌برتر محقق شد. همین جا نیز یک تشکر ویژه دارم از همکاران عزیزم در کادرفنی و کادر اجرایی باشگاه زندی‌بتن که زحمات بسیاری در این فصل کشیدند و تاثیر بسزایی در کسب نتایج این مجموعه داشتند.

رضایی به بازی غیرتمندانه بازیکنانش در این فصل اشاره کرد و گفت: به تمامی بازیکنان توانمند و باغیرت مجموعه زندی بتن خداقوت و خسته نباشید عرض میکنم و از این عزیزان کمال قدردانی را دارم که در سخت‌ترین لحظات و علی‌رغم همه شرایط در کنار یکدیگر برای کسب بهترین نتایج جنگیدند و لحظه‌ای پا پس نکشیدند. ما یک تیم واقعی بودیم و این تیم باغیرت مثالزدنی در تمام بازی‌هایش به میدان رفت. برای مهدی آهنگری و علی اسماعیلی که برای نتیجه‌گیری این تیم دچار مصدومیت‌های شدید شدند هم آرزوی سلامتی دارم.

او در خاتمه گفت: در نهایت از مسئولین محترم شهرستان کلاردشت تقاضا می‌کنم که از این تیم حمایت‌های بیشتری داشته باشند. قطعا با حمایت‌های ویژه تر در فصل آینده، این تیم پتانسیل و توانایی انجام کارهای بزرگتر و بهتر از این را هم در فوتسال این کشور دارا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.