کد خبر : 239477
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 13:11
-

آغاز دوره مربیگری فوتسال ایران در قم با حضور مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد

آغاز دوره مربیگری فوتسال ایران در قم با حضور مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد

دوره مربیگری فوتسال ایران از دیروز با حضور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد و مربیان جوان این رشته پرافتخار در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دوره مربیگری فوتسال ایران از دیروز با حضور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد و مربیان جوان این رشته پرافتخار در قم آغاز به کار کرد.
این دوره مربیگری از ۱ تا ۵ اسفند زیر نظر کمیته آموزش هیات فوتبال استان قم برنامه‌ریزی شده و بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه در اداره کل ورزش و جوانان قم، بخش‌های تئوری و عملی آن رسما در مجموعه ورزشی بانک ملی شهرک پردیسان قم آغاز شد.
مسوول کمیته آموزش هیات فوتبال استان قم پیرامون این دوره آموزشی گفت: در این دوره آموزشی ۱۹ نفر شرکت کننده حضور دارند که زیر نظر دو تن از مدرسان برجسته فوتسال، آموزش مربیگری این رشته موفق و پرافتخار را فرا می‌گیرند.
حسین گنجیان ادامه داد: رضا کردی مدرسّ کنفدراسیون آسیا (AFC) و در کنار ایشان محسن حسن‌زاده مدرّس فدراسیون فوتبال، مدرسّان دوره مربیگری فوتسال ایران هستند و اتفاق قابل توجه این دوره حضور مهندس سیدمحمد شرافتی مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد در کنار چهره‌های شاخص فوتسال قم با سال‌ها سابقه بازی در سطح اول رقابت‌های باشگاهی کشور و چهره‌های جوان و تحصیل کرده مربیگری این رشته است.
وی افزود: خوشبختانه دوره‌های آموزشی این کمیته به ویژه در بخش فوتسال همواره مورد استقبال قرار گرفته و موضوع مهم حضور بازیکنان سابق و شاخص این رشته است که بعد از سال‌ها دوران حرفه‌ای رو به عرصه مربیگری آورده و تجربه خود را در کنار دانش و علم روز مربیگری در این رشته برای رشد، توسعه، پیشرفت و اعتلای فوتسال قم و کشور به کار گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.