کد خبر : 239561
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 20:08
-

مدیرعامل زندی‌بتن در گفتگو با Fut5al :

پشت نتایج امسال غیرت مازنی نهفته بود/ نیم فصل دوم بیشتر از نیمه اول لیگ امتیاز گرفتیم/ منت نگذاشتیم، برای سربلندی کلاردشت جلو آمدیم

پشت نتایج امسال غیرت مازنی نهفته بود/ نیم فصل دوم بیشتر از نیمه اول لیگ امتیاز گرفتیم/ منت نگذاشتیم، برای سربلندی کلاردشت جلو آمدیم

مدیرعامل باشگاه زندی‌بتن کلاردشت گفت: نتایج خوبی نسبت به سال گذشته کسب کردیم و فکر می‌کنم پشت این اتفاق مهم غیرت بازیکنان تقریبا بومی تیم نهفته بود.

صابر زندی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال در خصوص نتایج این فصل تیمش گفت: به لطف خدا و با همت بازیکنان و کادر فنی خود توانستیم لیگ‌برتر امسال را با رتبه هشتم به پایان ببریم و چه بسا اگر قدری خوش‌شانس بودیم حتما تا رتبه ششم جدول رده‌بندی هم بالا آمده بودیم.

 

او افزود: حقیقت این است که ما امسال قصد ادامه تیمداری در فوتسال را به دلیل ناملایمتی‌هایی که در سال اول حضور در لیگ‌برتر دیدیم نداشتیم اما با ورود بازیکنان مازنی تیم و پیش قدم شدن آن، باز بی‌منت جلو آمدیم و برای سربلندی کلاردشت و دیده شدن این جوان‌های آینده‌دار وارد لیگ شدیم و الحمدالله هم با همین غیرت بازیکنان توانستیم نتایجی به مراتب بهتر از قبل کسب کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه زندی‌بتن تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی و عدم بازدهی مالی در ورزش، تیمداری در حقیقت یک نوع عشق و احترام تلقی می‌شود و رقابت با تیم‌هایی با بودجه‌های دولتی عملا جدالی نابرابر است که گرچه باز هم به سود فوتسال است اما توازن بازار نقل و انتقالات را برای همه تیم‌ها بر هم می‌زند. در عین حال برای همه تیم‌ها احترام قائل هستیم و اعتقاد داریم که این هم یکی از جذابیت‌های لیگ است.

 

صابر زندی با تاکید بر اینکه بازیکنانش معادلات را در لیگ امسال برهم زدند، گفت: ما درنیم‌فصل دوم بیشتر و بهتر از نیم فصل اول امتیاز جمع کردیم که از علل آن شاید همدلی بیشتر بازیکنان و کادرفنی، ترمیم هماهنگی درون تیمی، تلاش مضاعف بازیکنان و … بود که در نهایت ما را در پایان به رتبه قابل تامل هشتم رساند.

 

او با اشاره به حل مشکلات میزبانی تیمش در نیم فصل دوم رقابت‌ها، یادآور شد: این حق ما بود که در خانه خودمان بازی کنیم که با همراهی سازمان لیگ این امر محقق شد. ما به جز بازی با مس سونگون و گیتی‌پسند در هیچ بازی خانگی‌ای شکست نخوردیم و این نشان از غیرت ویژه بازیکنان ما در حفظ امتیازات خانگی داشت.

 

مدیرعامل زندی‌بتن در خاتمه گفت: باید از سرمربی و کادرفنی خوب و محجوب تیم، بازیکنان ارزشمندمان و تمام کسانی که برای نتیجه‌گیری نماینده کلاردشت زحمت کشیدند تشکر و قدردانی کنم. نتایجی گرفتیم که ارزشمند بود و نباید به آن بی‌توجهی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.