کد خبر : 239636
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 - 9:24
-

رعدی:رقابت مس و گیتی پسند برای قهرمانی قابل پیش بینی بود/سطح لیگ امسال از گذشته بالاتر بود

رعدی:رقابت مس و گیتی پسند برای قهرمانی قابل پیش بینی بود/سطح لیگ امسال از گذشته بالاتر بود

مربی فوتسال ایران در مورد فصل اخیر لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی رعدی مربی و مدرس فوتسال کشور در مورد لیگ بیست و چهارم که با قهرمانی مس سونگون به پایان رسید گفت:در این فصل هم قابل پیش بینی بود که رقابت اصلی قهرمانی بین مس سونگون و گیتی پشند باشد چرا ک از کادر مدیریتی،فنی و بازیکنان خوبی برخوردار بودند. در شروع لیگ برتر فکر می کردم که سن ایچ هم به خاطر مدیریت خوبش بتواند به این جمع اضافه شود اما نوسان زیادی داشت و نتوانست چهره یک قهرمان را به خود بگیرد.

وی در مورد تیم های سقوط کننده گفت: جای تاسف دارد که تیمی مثل مقاومت که می توانست در لیگ برتر بماند با جابجایی مربی سقوط کرد. این تیم پایگاه خوبی برای بازیکنان سرباز بود و تصور می کنم خلا این تیم در لیگ برتر حس شود.

رعدی ادامه داد: تیم مشهدی دیگر تیم سقوط کننده بود تیم که هم با اسامی مختلف و   هم مربیان مختلف قابل پیش بینی بود که سقوط می کند اما تیم قم برگشت خوبی داشت و توانست در لیگ برتر بماند تا یکی از شهرهای فوتسال خیز همچنان در لیگ برتر تیم داشته باشد.

این مدرس فوتسال ادامه داد: در کل مسابقات این فصل به موقع و خوب بود و نظم خوبی داشت. سطح امسال از سال های قبل بالاتر بود ولی این تغییرات زیاد در تیم ها به فوتسال آسیب می رساند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.