کد خبر : 240793
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 13:15
-

سومین جدال فصل ایرانی‌ها با بارسلونا/ فرصت انتقام برای یاران طیبی

سومین جدال فصل ایرانی‌ها با بارسلونا/ فرصت انتقام برای یاران طیبی

تیم فوتسال پالما با حضور حسین طیبی امروز برای سومین بار در این فصل به مصاف بارسلونا می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا امروز شنبه با انجام چند دیدار پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی این هفته، پالما با حضور حسین طیبی بازیکن ایرانی خود به مصاف بارسلونا می‌رود. در این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی و با میزبانی بارسا آغاز می‌شود، مسلم اولادقباد دیگر بازیکن ایرانی پالما غایب خواهد بود.

فرصت صدرنشینی برای پالما

بارسلونا در حال حاضر با ۵۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ اسپانیا حضور دارد و پالما با یک بازی بیشتر و ۵۵ امتیاز دوم است. پالما می‌تواند با برد در این مسابقه حتی به صورت موقت مدتی صدرنشین لیگ اسپانیا بشود و بارسلونا را به زیر بکشد.

سومین تقابل با بارسا با طعم انتقام

بارسلونا و پالما سومین تقابل این فصل خود را تجربه خواهند کرد. در نخستین بازی در هفته دهم لیگ اسپانیا، پالما موفق شد در خانه خود دست به کار بزرگی بزند و میهمان خود را ۴ بر ۲ شکست بدهد. دومین تقابل هم هفته گذشته در مرحله نیمه نهایی کوپادل‌ری اسپانیا بود؛ جایی که بارسا ۵ بر ۱ پالما را در هم کوبید و با صعود به فینال، در نهایت عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

طیبی بازهم گلزنی می‌کند؟

یکی از ستاره‌های پالما در این فصل، حسین طیبی کاپیتان تیم ملی ایران بوده است. طیبی تا اینجای فصل ۱۳ گل برای پالما در لیگ اسپانیا به ثمر رسانده و دومین گلزن برتر تیمش محسوب می‌شود. طیبی البته مقابل بارسلونا هم آمار خوبی دارد. او هم در بازی رفت در لیگ و هم در کوپادل‌ری گلزنی کرد تا نشان بدهد در باز کردن دروازه مدافع عنوان قهرمانی اسپانیا تبحر دارد.

اولادقباد بازهم غایب است

مسلم اولادقباد دیگر بازیکن ایرانی پالما که به نظر می‌رسید مصدومیتش را پشت سر گذاشته و آماده بازی است، در این مسابقه هم غایب خواهد بود. سایت باشگاه پالما خبر داد اولادقباد هنوز تحت تاثیر مصدومیت ناشی از حضور در تیم ملی ایران (تورنمنت تایلند) است و مقابل بارسا حضور ندارد. این ششمین بازی متوالی است که بازیکن تکنیکی ایران در پالما از دست می‌دهد.

اتمام محرومیت سرمربی پالما

«آنتونیو وادیلو» سرمربی پالما که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا محروم شده بود، با پایان چهار جلسه محرومیتش بار دیگر به نیمکت سبزپوشان بر می‌گردد. در زمان محرومیت وادیلو، پالما از چهار مسابقه صاحب دو برد و دو باخت شد.

ضربه بزرگ به بارسلونا با غیبت کاپیتان

باشگاه بارسلونا در روزهای گذشته تایید کرد که «سرخیو لوزانو» کاپیتان این تیم دچار پارگی رباط صلیبی شده است و باید پای خود را جراحی کند. به این ترتیب لوزانو نه تنها بازی حساس با پالما را از دست داده بلکه تا پایان فصل نمی‌تواند بارسلونا را همراهی کند.

تلاش تیم احمدعباسی برای سهمیه پلی آف

در یکی دیگر از مسابقات امروز و از ساعت ۲۰ (به وقت محلی) تیم واین آلبالی والدپنیاس با سعید احمدعباسی بازیکن ایرانی خود به مصاف تیم شوتا می‌رود. آلبالی با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول است و برای کسب سهمیه پلی آف که تا تیم هشتم را شامل می‌شود، تلاش می‌کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.