کد خبر : 240921
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1402 - 12:20
-

. امیدوارم سختی‌ها تمام شود

شمسایی : لژیونر ها در شرایط مسابقه قرار دارند / نوروز بازیکنان را از شرایط آمادگی دور کرده است

شمسایی : لژیونر ها در شرایط مسابقه قرار دارند / نوروز بازیکنان را از شرایط آمادگی دور کرده است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: خیالمان از بابت لژیونرها راحت است چرا که آنها در اسپانیا در شرایط مسابقه قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: خیالمان از بابت لژیونرها راحت است چرا که آنها در اسپانیا در شرایط مسابقه قرار دارند.
 
 وحید شمسایی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال اظهار داشت: اردوی ما ۴ روزی می‌شود شروع شده هر چند متاسفانه بین شروع لیگ و اردوی تیم ملی به دلیل در پیش بودن تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان فاصله افتاد و همین امر منجر شد تا بازیکنان از نظر آمادگی کمی از شرایط دور شوند.

وی افزود: اگر قانون فیفا دی را بدانیم، جذابیت دارد. زیرا بازیکنان از باشگاه‌های خود آماده به تیم ملی می‌آیند و بازی‌ها را انجام می‌دهند و دوباره باز می‌گردند و این مساله برای لژیونرها هم صدق می‌کند. خیالمان از بابت لژیونرها راحت است چرا که آنها در اسپانیا در شرایط مسابقه قرار دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: بازیکنان تاکنون به شصت تا هفتاد درصد آمادگی رسیده‌اند و این موضوع هم طبیعی است. ترکیب بازیکنان دعوت شده به تیم ملی تلفیقی از بازیکنان حاضر در جام ملت‌ها، مسابقات تایلند و نفرات جدید تشکیل می‌دهند و ماحصل آن ۲ بازی با ازبکستان حریف دیرینه ماست. از تاج تشکر می‌کنم که در این روزهای سخت این شرایط را برای ما فراهم کرد. امیدوارم این سختی‌ها تمام شود اگر چه برخی جاها هم ما باید با شرایط خودمان را سازگار کنیم. در مجموع شرایط اردویی خوب است و باید ۲۷ و ۲۹ فروردین ماه، ۲ بازی خوب دوستانه با ازبکستان انجام دهیم. امیدوارم ماحصل این دیدارها باعث شود از نظر تجربه هر روز بهتر از روز گذشته شویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.