کد خبر : 241017
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 8:55
-

اقدام قابل توجه کمیته فوتسال/برگزاری ۱۲ اردوی پایه طی ۱۵ ماه

اقدام قابل توجه کمیته فوتسال/برگزاری ۱۲ اردوی پایه طی ۱۵ ماه

کمیته فوتسال عملکرد خوبی در زمینه تیم های پایه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با وجود اینکه در رده های پایه شاهد برگزاری مسابقات رسمی در آسیا نیستم اما به دلیل اهمیت رسیدگی به تیم های پایه و کشف استعدادهای درخشان فوتسال، کمیته فوتسال برگزاری چندین مرحله اردو را در دستورکار تیم جوانان قرار داد.

بدین ترتیب علی صانعی از دی ماه ۱۴۰۰ تا فروردین ماه ۱۴۰۲ اقدام به برگزاری ۱۲ اردوی استعدادیابی و همچنین تمرینات تیم جوانان کرد که می تواند دستاوردی بزرگ را برای فوتسال ایران به همراه داشته باشد.

احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: در ۱۵ ماهی که مسئولیت کمیته فوتسال را دارم، همانگونه که خود علی صانعی تاکید کرد برای تیم زیر ۲۰ سال، ۱۲ اردو برگزار کردیم و تقریبا ماهی یک اردو داشتیم. سرجمع ۷۷ روز این تیم در اردو بوده و در ۲ تورنمنت بین‌المللی شرکت کرده است. با توجه به اینکه در سطح آسیا رویداد رسمی برای رده زیر ۲۰ سال در فوتسال نداریم، این اردوها کاری بی‌سابقه است. اگر به سایر فدراسیون‌ها در سطح قاره نگاه کنید، سایر کشورها یا تیم زیر ۲۰ سال ندارند یا اگر هم داشته باشند نزدیک به این آماری که اعلام کردیم هم نیستند. در واقع رویدادی برای آن‌ها تعریف نشده و خیلی کم اردو دارند. به همین دلیل در این فضا با توجه به نیاز به پشتوانه‌سازی، استعدادیابی و شناسایی استعدادهای فوتسال در سراسر کشور با این راهبرد، توجه ویژه‌ای به تیم ملی زیر ۲۰ سال داشته‌ و آن را تقویت کرده‌ایم. سرمربی‌اش نیز با عشق و علاقه کار خود را انجام داده و ما هم در فدراسیون حمایت لازم را داشته‌ایم. این اتفاقات بسیار مثبت است.

در جدول زیر جزئیات ۱۲ اردوی تیم ملی فوتسال جوانان را مشاهده کنید:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.