کد خبر : 241032
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 12:16
-

شمسایی:یکسال مانده به جام جهانی باید با آرامش بیشتری کار کنیم/قانون حرفه‌ای این است که قرارداد ثبت شود

شمسایی:یکسال مانده به جام جهانی باید با آرامش بیشتری کار کنیم/قانون حرفه‌ای این است که قرارداد ثبت شود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: مشکلات وجود دارد اما هیچکدام از اردوهایمان خراب نشد. من معتقدم یکسال مانده به جام جهانی باید با آرامش بیشتری کار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان اظهار داشت: ازبکستان حریف دیرینه ماست و اولین بازی ما مقابل آنها سخت بود. همیشه بعد از ژاپن پای فینال بوده است. در یکی دوسال اخیر هم بازی‌های خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشته است. یک دبیر کل خیلی قوی دارند و دیدارهای تدارکاتی خوبی برگزار می‌کنند. بازیکنان خوبی هم دارند. با مربی آنها همبازی بودم و دروازه‌بان قدیمی دارند.

وی در مورد مشکلات فدراسیون فوتبال نیز گفت: من گلایه‌ای نکردم. آنقدر از من نقل قول کردند که مجبور شدم در اینستاگرام بگویم من حرفی نزدم. برنامه‌ای به فدراسیون دادیم و اینکه برخی چیزها تغییر می‌کند به من مربوط نیست. مشکلات وجود دارد اما هیچکدام از اردوهایمان خراب نشد. من معتقدم یکسال مانده به جام جهانی باید با آرامش بیشتری کار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد روند جوان‌گرایی در تیم ملی توضیح داد: باید این اتفاق می‌افتاد. بسیاری از فوتسالی‌ها به من ایراد می‌گرفتند اما الان خوشحالم. قرارداد بازیکنان بسیار بالا رفته است. لژیونرهایی به فوتسال کشورمان اضافه شدند و به دنبال جوان‌های ما هستند. اهدافی داریم که باید برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

شمسایی در خصوص قرارداد خود نیز اظهار داشت: من حتی قراردادم را یکبار هم نخواندم. قرارداد من پیچیده و تا اسفند بود اما تبصره ای تا جام جهانی داشت. یک واقعیتی است که اگر بهترین مربی جهان هم باشید، فدراسیون می‌تواند شما را اخراج کند. قانون حرفه‌ای این است که قرارداد ثبت شود. فقط یک روز آقا شهاب (عزیزی خادم) گفت که اگر روزی بروم، باید ۶ ماه غرامت بدهم، اما اگر بمانم، می‌توانم پول هم نگیرم. به هر حال قرارداد هنوز امضا نشده و در شرف کار است. باید بعد از بازی با ازبکستان ببینیم چه اتفاقی می‌افتد؛ می‌بازیم یا می‌بریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

آقاى شمسایی حالا که یک سال بِه جام جهانى مانده:
مربى تیم ملى باید دائم در ایران باشد نه در کانادا!!!
کادر فنى همه بازى هاى لیگ را از نزدیک ببیند نه توى تلویزیون!!!
کادر فنى باید برنامه بازى با تیم هاى درجه یک دنیا را داشته باشد نه تورنمنت درجه ٣ تایلند و بازى با ازبکستان!!
شما فقط شعار جوانگرایی میدهى ولى در عمل براى بازى هاى ساده مثل تایلند و ازبکستان هم از لژیونر ها بِه مدت طولانى استفاده میکنى و فقط جوان ها را روى براى ذخیره بودن دعوت میکنى که خروجى ندارد
با این دست فرمان تیم فوتسال بِه هیچ جایى نخواهد رسید جناب شمسایی!!!