کد خبر : 241145
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 0:14
-

اصولی: امیدوارم در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی روی سکو برویم/ به دنبال جذب اسپانسر برای فدراسیون فوتبال هستیم

اصولی: امیدوارم در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی روی سکو برویم/ به دنبال جذب اسپانسر برای فدراسیون فوتبال هستیم

رئیس کمیته فوتسال گفت: هدف ما این است که پشتوانه تیم ملی را پرقدرت تأمین کنیم و همچنین زنجیره این استعداد یابی تکمیل شود.

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، احسان اصولی پس از دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان اظهار داشت: در این ۱۵ ماهی که در کمیته فوتسال در خدمت شما هستیم چه در رده بزرگسالان و چه در رده‌های پایه یک برنامه مدون داشتیم و دوره پر کاری را تجربه کردیم. در حال حاضر باید بگویم که تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان با توجه به نداشتن هیچ تورنمنت رسمی در آسیا نداریم ۱۲ اردو برای این تیم داشتیم که خوراک تیم ملی بزرگسالان را تأمین می کند همانطور که می‌دانید بازیکنانی که استعدادیابی و پرورش داده می شوند در تیم ملی زیر ۲۰ سال صورت می‌گیرد. تقریبا میانگین هرماه یک اردو را داشتند. با توجه به اطلاعاتی که دارم صحبت می‌کنم. در هیچ جای دنیا اینقدر به تیم ملی زیر ۲۰ سال بها نمیدهند و در اکثر کشورها هم اصلا تیم زیر ۲۰ سال ندارند. هدف ما این است که پشتوانه تیم ملی را پرقدرت تأمین کنیم و همچنین زنجیره این استعداد یابی تکمیل شود. امیدواریم همچنان تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا و در دنیا بدرخشد.

 

وی افزود: در تیم ملی بزرگسالان هم نگاه کنید میبینید هیچ فیفا دی ‌ای را از دست ندادیم یا تورنمنت های رسمی بوده و یا دیدارهای تدارکاتی داشتیم. که تا به امروز ۲ بار تایلند رفتیم. در حال حاضر هم این فیفا دی را این گونه برنامه ریزی کردیم ازبکستان هم تیم کوچکی نیست آن ها سوم آسیا هستند که آن ها را برای این دیدار دوستانه به ایران دعوت کردیم. تیم قدرتمندی دارند امروز هم دیدید که چگونه مقابل ایران بازی کردند. ازبکستان قبل از این که با ما بازی کنند با برزیل و پرتغال بازی کردند. همه توجهات به تیم ملی شده است و تمام تلاش فدراسیون بر این است که تمام خواسته های کادر فنی تیم ملی اجرایی شود. به هر حال در این میان مشکلاتی هم هست من بعد از بازی با روسیه هم گفتم که فدراسیون از نظر مالی در مضیغه است و تحت فشار هستیم و به دنبال برطرف کردن مشکلات هستیم اما برنامه های فدراسیون و تیم ملی را متوقف نکردیم و با کیفیت تر پیش می بریم. ما می‌توانسیتم در این فیفا دی بازی دوستانه نداشته باشیم اما با همه فشار هایی که داشتیم تصمیم گرفتیم این بازی برگزار شود و با تمام محدودیت هایی که داشتیم این بازی را برگزار کردیم.

 

وی افزود: دیدید سرمربی تیم ملی هم از اقدامات فدراسیون رضایت داشت و تمام برنامه هادر حال انجام است. تمام سعی و تلاش ما این است که تیم بسیار خوبی را داشته باشیم و بتوانیم در آسیا پرقدرت بمانیم و در جام ملت های پیش رو و جام جهانی ۲۰۲۴ سکو را فتح کنیم. برنامه ریزی خوبی داریم و هر آن چیزی که تیم ملی نیاز داشته باشد را فراهم خواهیم کرد تا با قدرت و منسجم حضور داشته باشیم.

 

رئیس کمیته فوتسال درباره حضور بانوان در بازی امشب تیم ملی فوتسال گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه محترم ، همچنین از عوامل حاضر در سالن این بازی ار همه آنها تشکر می کنم. انصافا همیشه پای کار هستند و کمک می کنند. امشب هم با توجه به مجوزهایی که صادر شد حضور هم بانوان و هم آقایان را در سالن بازی داشتیم. به هر حال یک شور و شوق و هیجان خوبی هم در سالن به وجود آمد. انشاالله بازی سه شنبه که ساعت ۲۰ شب برگزار خواهد بیشتر از امروز در سالن تماشگر خواهیم داشت. به هرحال حضور بانوان در سالن بازی با رعایت کامل سئونات و تشویق تیم ملی یکی از مزیت هایی است و حضور بانوان باعث فضای خوبی در سالن شاهد باشیم. این بازی هم در کمال احترام و آرامش برکزار شد. 

اصولی در خصوص وضعیت اسپانسر فدراسیون فوتبال هم عنوان کرد: ببینید برای اسپانسر کلی در حال رایزنی هستیم. در همین بازی امشب هم ما اسپانسر داشتیم تا توانستیم این بازی را برگزار کنیم. برای برزیل هم همین کار را انجام خواهیم داد اما در حوزه اقتصادی فدراسیون در آخرین جلسه هیأت رئیسه صحبت شد و یک طرح کلی برای جذب اسپانسر تعیین شد. به احتمال زیاد فدراسیون فوتبال یک اسپانسر کلی تا پایان جام ملت های آسیا خواهد داشت. در کنار تیم ملی فوتبال بزرگسالان هم تیم های دیگر را داریم که در برنامه ریزی حضور دارند. کار هدف گذاری شده است و امیدوارم این مسیر به خوبی برای فدراسیون طی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.