کد خبر : 241262
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 9:47
-

حضور بانوان در سالن؛ اتفاق ویژه بازی ایران با ازبکستان+گزارش تصویری

حضور بانوان در سالن؛ اتفاق ویژه بازی ایران با ازبکستان+گزارش تصویری

تماشاگران زن در کنار آقایان به تشویق تیم ملی پرداختند تا صحنه های زیبایی در این بازی رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بازی تیم های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در شرایطی یکشنبه شب در سالن دستگردی تهران برگزار شد که حضور حدود ۱۵۰ تماشاگر زن در این دیدار نیز جالب توجه بود. تماشاگران زن در کنار آقایان به تشویق تیم ملی پرداختند تا صحنه های زیبایی در این بازی رقم بخورد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برابر ازبکستان که به برتری ۵ بر ۳ تیم کشورمان انجامید، اظهار داشت: حضور بانوان در سالن اتفاق بسیار خوبی بود و باید تلاش کنیم آنها را کم‌کم وارد ورزشگاه‌ها کنیم. از کسانی که باعث شدند نظر فدراسیون فوتبال تأمین شود و بانوان به سالن بیایند، تشکر می‌کنم.  

احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال درباره حضور بانوان در بازی امشب تیم ملی فوتسال گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه محترم ، همچنین از عوامل حاضر در سالن این بازی ار همه آنها تشکر می کنم. انصافا همیشه پای کار هستند و کمک می کنند. امشب هم با توجه به مجوزهایی که صادر شد حضور هم بانوان و هم آقایان را در سالن بازی داشتیم. به هر حال یک شور و شوق و هیجان خوبی هم در سالن به وجود آمد. انشاالله بازی سه شنبه که ساعت ۲۰ شب برگزار خواهد بیشتر از امروز در سالن تماشگر خواهیم داشت. به هرحال حضور بانوان در سالن بازی با رعایت کامل سئونات و تشویق تیم ملی یکی از مزیت هایی است و حضور بانوان باعث فضای خوبی در سالن شاهد باشیم. این بازی هم در کمال احترام و آرامش برکزار شد. 

حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال درمورد حضور بانوان در سالن برای حمایت از ملی پوشان گفت: خیلی از این اتفاق و دیدن بانوان خوشحال شدم و امیدوارم تداوم داشته باشد. باید از آن‌ها با تمام وجود تشکر کنم. همیشه طرفدار حضور بانوان در سالن و ورزشگاه بودم و امروز هم دیدید فقط با خودشان شور و هیجان آوردند. هیچ اتفاقی هم نیفتاد و امیدوارم باز هم بانوان را در همه ورزشگاه‌ها ببینیم.

سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی نیز گفت: خیلی خوشحال هستم که بانوان کشورمان توانستند این مسابقه را تماشا کنند. کمک زیادی می‌شود وقتی خانواده‌ها به ورزشگاه می‌آیند.

گزارش تصویری این اتفاق مهم را مشاهده کنید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.