کد خبر : 241323
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 15:11
-

یک قاب تاریخی در لنز دوربین‌های تهران؛

هوای تیم‌ملی پس از برد، برای عباسی دو نفره شد (عکس‌ها)

هوای تیم‌ملی پس از برد، برای عباسی دو نفره شد (عکس‌ها)

سعید احمد عباسی شادی پیروزی تیم‌ملی را با در آغوش گرفتن همسرش در سالن در یک قاب تاریخی از لنز دوربین‌ عکاسان تهرانی ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که ماجرای ورود بانوان به سالن دستگردی با پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در نهایت منجر به حضور آنها در اولین بازی ایران و ازبکستان شد، صحنه‌های جذابی رقم خورد که مورد تمجید همه قرار گرفت و برخی از آنها نیز کاملا تاریخی بود.

سعید احمد عباسی راس گلزن تیم‌ملی که در این بازی پدر و همچنین همسرش را در ورزشگاه دستگردی تهران حاضر می‌دید در این بازی خوش درخشید و جالب اینکه در تجربه‌ای جدید در تهران، شادی‌هایی را در قاب دوربین عکاسان ثبت کرد که کم‌سابقه بود.

راس لالیگایی تیم‌ملی پس از به ثمر رساندن گل اول تیم‌ملی در اقدام قابل تحسین پدرش را از روی سکوها برای شادی گل فراخواند و در کنار زمین او را در آغوش کشید و در پایان بازی نیز همچون دیدارهای آلبالی والدپنیاس در اسپانیا به سراغ همسرش در سکوهای کنار زمین رفت و این بار در قابی تاریخی در تهران توانست به عنوان بازیکن تیم‌ملی، همسر خود را در زمین مسابقه در آغوش بگیرد؛ جشن جالب دونفره‌ و خانوادگی که در قاب دوربین‌ها ماندگار و ثبت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.