کد خبر : 241296
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 11:59
-

کریمی:عقب‌افتادن‌مان اتفاقی بود/ رفته‌رفته بهتر می‌شویم

کریمی:عقب‌افتادن‌مان اتفاقی بود/ رفته‌رفته بهتر می‌شویم

مهدی کریمی بهترین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در دیدار شب گذشته مقابل ازبکستان بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، چپ‌پای گیتی‌پسند که از زمان حضور وحید شمسایی به یکی از اعضای مهم ترکیب اصلی اضافه شده شب گذشته هم با حرکات لب خط خود بارها از سمت راست تیم ملی به سمت دروازه حریف یورش برد. در صحنه گل اول او (گل دوم تیم ملی) او با پای راست از روی توپ‌ربایی درخشانی گل زد و در صحنه گل پنجم هم با پاس خوب آقاپور در موقعیت عالی گل قرار گرفت و کار را تمام کرد.

کریمی درباره بازی گفت: خدا را بابت برد شکر می‌کنم. بازی خوبی داشتیم و با وجود عقب افتادن به بازی برگشتیم. تیم ما خیلی جوان شده اما رفته رفته باتجربه‌تر و بهتر می‌شویم. توانستیم به بازی برگردیم. عقب افتادن در ابتدای بازی؟ اتفاقی بود. در فوتسال پیش می‌آید که عقب بیفتیم. آن دو گل ناگهانی بود اما خدا را شکر که برنده شدیم.

آیا باخت در این بازی ناکامی محسوب می‌شد؟ کریمی در این خصوص گفت: شکست نخوردن در این بازی بازی ما اهمیت زیادی دارد زیرا ایران همیشه تیم قدرتمند در فوتسال بوده و همیشه در سطح آسیا حرف اول را زده. ازبکستان تیم خوبی بود اما آقاوحید می‌خواست بازیکنان را محک بزند. می‌خواست به جوان‌ها بازی دهد. نتیجه‌اش را هم گرفت.

کریمی البته در نیمه اول هم می‌توانست در یک صحنه دروازه ازبکستانی‌ها را باز کند اما ضربه او از زاویه تقریبا بسته به تیر برخورد کرد تا او هت‌تریک نکند. کریمی و احمدعباسی هر کدام با ۲ گل زده، بهترین گلزن ایران مقابل ازبکستان بودند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.