کد خبر : 241417
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 23:24
-

اظهارنظر بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست ازبکستان

اظهارنظر بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست ازبکستان

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: قهرمانی در آسیا را پس می گیریم و روی سکوی جام جهانی می رویم.

به‌گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود امروز سه شنبه به مصاف ازبکستان رفت و با نتیجه ۸ بر ۱ پیروز شد.

در این بازی که از ساعت ۲۰ در سالن ورزشگاه پاس تهران آغاز شد، ایران توسط بهداد شیخ احمدی، مهدی کریمی و سعید احمدعباسی (هر کدام دو بار)، حسین طیبی و “دوران چریف” (گل به خودی) به گل رسید. گل ازبکستان هم توسط “اکبر عثمانوف” به ثمر رسید.

بازیکنان تیم ملی ایران در پایان این دیدار احساس خود را از این پیروزی بیان کردند:

بهداد شیخ احمدی

لطف خدا و تلاش بچه‌ها بود که امروز گلزنی کردم. یک روز آرزویم این بود که بازی‌های سعید احمدعباسی و حسین طیبی را ببینم. الان کنارشان هستم و چه چیز بهتر از این.

بهروز عظیمی

۱۳ روز اردو داشتیم. خدا را شکر با این همه انتقادی که می‌شود بازی خوبی انجام دادیم و تاکتیک‌های مربیان را به خوبی پیاده کردیم.

محمدحسین درخشانی

بازی خوبی بود. تمام کارهای تاکتیکی که کار کرده بودیم را پیاده کردیم. ازبکها چندی پیش در بازی تدارکاتی با ۵ گل به برزیل باختند ولی ما هشت گل زدیم. جوانهای خوبی داریم و باید قدرشان را بدانیم.

محمدحسین بازیار

بازی خیلی خوبی بود و به ما جوانها کمک کرد پخته‌تر بشویم. با همدلی این بازی را بردیم.

مهدی اسدشیر

این اقتدار فوتسال ایران است. در جام جهانی پرچم ایران را روی سکو می بریم. ان شاءالله قهرمانی آسیا را پس بگیریم. از شمسایی تشکر می‌کنم که به ما جوانها بها داد. امیدوارم با این نتایج مزد زحماتش را بدهیم.

مجتبی پارساپور

خدا را شکر دو بازی را بردیم. خوب بود که در تهران بازی کردیم. امروز نتوانستم آنطور که باید استارت بزنم. دو بازی پشت هم بود و یک مقدار بدنم خالی کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.