کد خبر : 241346
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 10:35
-

شمسایی در شرایط سختی تیم ملی را تحویل گرفت

طاهری: پروسه تغییر نسل را خوب جلو ببریم یعنی برد کسب کرده‌ایم/وحید در دوران بازی هم دل و جرات زیادی داشت/مسابقات تدارکاتی و اردو جوانان را آماده می کند/ به تزریق خون تازه نیاز مبرم داشتیم

طاهری: پروسه تغییر نسل را خوب جلو ببریم یعنی برد کسب کرده‌ایم/وحید در دوران بازی هم دل و جرات زیادی داشت/مسابقات تدارکاتی و اردو جوانان را آماده می کند/ به تزریق خون تازه نیاز مبرم داشتیم

پیشکسوت فوتسال ایران در خصوص شرایط فعلی تیم ملی به صحبت پرداخت. محمد طاهری در خصوص عملکرد کلی وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال ایران گفت: شمسایی در شرایط سختی تیم ملی را تحویل گرفت. از طرفی وضعیت فدراسیون هم خوب نبود زیرا تغییر و تحولات زیادی شاهد بودیم و همه چیز ایده‌آل نبود. همچنین اینکه

پیشکسوت فوتسال ایران در خصوص شرایط فعلی تیم ملی به صحبت پرداخت.

محمد طاهری در خصوص عملکرد کلی وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال ایران گفت: شمسایی در شرایط سختی تیم ملی را تحویل گرفت. از طرفی وضعیت فدراسیون هم خوب نبود زیرا تغییر و تحولات زیادی شاهد بودیم و همه چیز ایده‌آل نبود. همچنین اینکه به پروسه تغییر نسل نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: من خودم موافق این مساله هستم. به هرحال باید این اتفاق می‌افتاد. یک مربی می‌آید و به مرور زمان این تغییر را انجام می‌دهد و یک مربی تغییر نسل را به سرعت انجام می‌دهد. ما به تزریق خون تازه در فوتسال نیاز مبرم داشتیم. وحید شمسایی انسانی بزرگ است و در دوران بازی هم دل و جرات زیادی داشت. من هم اگر بودم این کار را انجام می‌‌دادم. شاید با شیبی کمتر. حالا زمانی است که باید از او حمایت کنیم زیرا جام جهانی را در پیش داریم. امیدوارم این مساله اتفاق بیفتد و با حمایت پیشکسوتان و کارشناسان روزهای خوبی برا‌ی‌مان رقم بخورد.

ملی‌پوش اسبق ایران درباره بازی مقابل ازبکستان عنوان کرد: حس می‌کنم بازیکنان هنوز در شرایط بازی نیستند زیرا نه لیگ داریم و نه بازی تدارکاتی داشته‌ایم. عید را هم گذرانده‌ایم. فکر می‌کنم در نیمه دوم شرایط بهتر شد.

 

پیشکسوت فوتسال در خصوص قضاوت درباره ناکامی یا موفقیت تیم ملی در یک سال اخیر اظهار داشت: با وجود گذراندن دو تورنمنت تایلند و جام ملت‌ها در این یک سال نمی‌توانیم قضاوتی جامع داشته باشیم. اگر این پروسه تغییر نسل را خوب جلو ببریم یعنی برد کسب کرده‌ایم. جام ملت‌ها اولین تورنمنت بین‌المللی بسیاری از بازیکنان بود. در مسابقات تایلند اما همان ژاپن شکست خورد. این یعنی اگر بچه‌ها میدان ببینند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. برد مقابل ژاپن باعث شد اقتدارمان در آسیا برگردد و روحیه‌ها خوب باشد.

 

طاهری درباره مقایسه همیشگی نسل جدید فوتسال با فوتسالیست‌های دوران خود گفت: بازیکنان خوبی در این تیم داریم. آقایان شمسایی، حیدریان، نظری، حسن‌زاده، کشاورز و خیلی‌های دیگر را هم در گذشته داشته‌ایم. بازیکنان نسل فعلی کار سختی برای جانشینی دارند. تماشاگر تلویزیونی هنوز همان ذهنیت را دارد که بازیکنانی چون مهدی جاوید و خیلی‌های دیگر در زمین هستند و به همین دلیل جانشین آن‌ها شدن بسیار سخت است اما من این پتانسیل را در جوان‌ها می‌بینم. به شرط آن‌که اردوها ادامه پیدا کند و مسابقات تدارکاتی خوبی داشته باشیم.

منبع:برنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.