کد خبر : 241415
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 23:22
-

کشاورز: بازی ایران در نیمه دوم افت کرد/ شوک بدی به فوتسال وارد شد/ یک بازی با برزیل برابر با ۵۰ بازی است

کشاورز: بازی ایران در نیمه دوم افت کرد/ شوک بدی به فوتسال وارد شد/ یک بازی با برزیل برابر با ۵۰ بازی است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: اگر این جوانان یک بازی با برزیل بازی کنند، به اندازه پنجاه بازی ارزش دارد. امیدوارم با تیم‌هایی بازی کنیم که سطح بالاتری از ما دارند و در رنکینگ از ما بالاتر هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در دومین دیدار تدارکاتی خود امروز دوشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۸ بر ۱ به سود ایران به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۲۰ در سالن ورزشگاه پاس تهران آغاز شد، ایران توسط بهداد شیخ احمدی، مهدی کریمی و سعید احمدعباسی (هر کدام دو بار)، حسین طیبی و “دوران چریف” (گل به خودی) به گل رسید. گل ازبکستان هم توسط “اکبر عثمانوف” به ثمر رسید.

محمد کشاورز کاپیتان پیشین تیم ملی ایران و سرمربی تیم گیتی پسند که برای تماشای این بازی در سالن حضور داشت، در خصوص ارزیابی اش از عملکرد تیم وحید شمسایی گفت: بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول گلهای زیادی زدیم و بازی در نیمه دوم افت کرد. در کل بازی خوبی بود. به ازبکستان خیلی موقعیت ندادیم.

کشاورز افزود: در نیمه دوم شمسایی سعی کرد تغییرات بیشتری بدهد و دنبال کنترل بازی بود. تعویض‌های بیشتری نسبت به نیمه اول داشتیم و ایده خوبی هم بود.

سرمربی تیم گیتی پسند در ادامه از انحلال باشگاه گهر سیرجان انتقاد کرد و گفت: شوک بدی به فوتسال وارد شد. از مدیران گهر خواهش می‌کنم تجدید نظر کنند. همین گهر می‌تواند بازیکنان خوبی برای تیم ملی آماده کند. یک تجدیدنظر اساسی کنند. بودن این تیم هم به درد استان می‌خورد هم به درد تیم ملی. شنیده‌ام که فردا جلسه‌ای دارند. اتفاق تلخی است و امیدوارم در نهایت رخ ندهد.

مشکلی با اهالی فوتسال ندارم

کشاورز در رابطه با صحبت شمسایی در خصوص ارتباط ظاهری خانواده فوتسال با یکدیگر گفت: من نمی‌دانم. خودم با همه اهالی فوتسال ارتباط خوبی دارم و مشکلی نداریم. نمی‌دانم منظورش چه بود. روی وحید شمسایی فشار است و شاید بخشی از این مشکل به فدراسیون برگردد. شمسایی به هر حال از فدراسیون خواسته‌هایی دارد که باید اجابت شود تا بتواند راحت کارش را انجام دهد.

او ادامه داد: من و باشگاه گیتی پسند از شمسایی حمایت می‌کنیم و هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم اما فدراسیون باید برای فوتسال ما قدم‌های بلندتری بردارد. اگر وحید شمسایی حمایت شود به جایگاه خوبی می‌رسیم چون تیم ملی ما پتانسیل دارد. اگر فقط به توانایی‌های فنی بازیکنان تکیه کنیم، کفایت نمی‌کند و حمایت‌های مالی و معنوی می‌خواهند.  

یک بازی با برزیل برابر با ۵۰ بازی است

سرمربی گیتی پسند درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال گفت: امیدوارم حریف‌های قدرتمند تری مقابل ما قرار بگیرند. ازبکستان حریف خوبی است اما تیمی نیست که ایران را به چالش بکشاند. امیدوارم تورنمنت برزیل لغو نشود. اگر این جوانان یک بازی با برزیل بازی کنند، به اندازه پنجاه بازی ارزش دارد. امیدوارم با تیم‌هایی بازی کنیم که سطح بالاتری از ما دارند و در رنکینگ از ما بالاتر هستند.

او در پایان درباره درآمدهای مالی در فوتسال بیان کرد: درآمدها بهتر شده اما اگر نسبت به تورم بخواهیم حساب کنیم، هیچ چیزی تغییر نکرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.