کد خبر : 241610
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 - 10:38
-

افغانستانی ها از ایران به لبنان می روند!

افغانستانی ها از ایران به لبنان می روند!

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان از آخرین وضعیت این تیم گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان گفت: اردوی تیم ملی فوتسال افغانستان از ۱۴ فروردین ماه در شهر مشهد در دو رده زیر ۲۰ سال و تیم بزرگسال آغاز شد.

مجید مرتضایی افزود: در این اردو ۶۰ نفر در دو رده امید و بزرگسال دعوت شدند و درهر بخش ۳۰ نفر انتخاب شدند و پس از ۱۴ روز از بین این افراد ۱۸ نفر در مرحله اول از تیم تدارکاتی تیم ملی افغانستان جدا شدند. در حال حاضر برای تیم زیر ۲۰ سال ۱۵ بازیکن و تیم ملی بزرگسالان ۲۰ بازیکن انتخاب شدند و انتخاب بازیکنان همچنان ادامه دارد .

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان با اشاره به بازی های تدارکاتی پیش روی این تیم بیان کرد:اولین بازی دوستانه تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان ۹ اردیبهشت ماه با تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در تهران برگزار می شود و در اواخر اردیبهشت ماه در تورنمنت شیراز شرکت می‌کنند و بعد از آن برای بازی های دوستانه وارد کشور لبنان خواهند شد .

وی همچنین در پایان گفت: وضعیت جسمانی و فیزیکی بازیکنان این تیم در شرایط خوبی است و آمادگی لازم برای شرکت در مسابقه های پیشرو رو دارند .

تیم ملی فوتسال افغانستان قرار است پس از شرکت در مسابقات ( کافا یا آسیایی مرکزی در بین ۸ تیم برگزار می شود ) در ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۲ وارد مسابقات جام ملت‌های آسیا شود .­

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.