کد خبر : 242123
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 15:29
-

قبول پنالتی اول مقابل هزاران تماشاگر خودی در فینال اروپا؛ عجب سر نترسی داشت طیبی!

قبول پنالتی اول مقابل هزاران تماشاگر خودی در فینال اروپا؛ عجب سر نترسی داشت طیبی!

زدن اولین پنالتی در فینال اروپا چیزی بیشتر از تکنیک پنالتی زدن نیاز داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین طیبی پس از نقش آفرینی دلبرانه در ژانر رهبر پالما در نیمه نهایی با ثبت دو گل و یک پاس گل مقابل بنفیکا، خود را بلافاصله مهیای کارزار فینالی کرده بود که در چند حضور دستش به جام نرسیده بود و حالا رویاهای خود را در پیروزی مقابل اسپورتینگ می‌دید.

حسین طیبی در این بازی با اعتماد به نفس عجیب و غریبی نشات گرفته از تجربه چندین دوره بازی در مرحله Final Four لیگ قهرمانان به میدان رفت و بدون کوچکترین استرسی با تمام وجودش جنگید تا علیرغم ناکامی در گلزنی، چندین بار با برگشت از راس تا دفاع موفق به نجات دروازه پالما در برابر حملات بی‌امان حریف پرتغالی شود.

اما اوج قدرت و سر نترس طیبی در واپسین لحظات بازی که انگار گوشش هیاهوی سالن را نمی‌شنید و چشمش هیجان دوازه‌بان اسپورتینگ را نمی‌دید در قبول زدن اولین ضربه پنالتی پالما بود. بازیکنی که با مصدومیت در اواخر بازی گذشته قطعا کسی انتظار معجزه از او در فینال را نداشت و شاید حتی اگر بازی هم نمی‌کرد خرده‌ای به او وارد نبود، شانه خالی نکرد و دستش را برای زدن اولین ضربه پنالتی بالا برد تا دل شیر و سر نترسش را به هم تیمی‌هایش منتقل کند.

طیبی توپ را محکم بر روی نقطه پنالتی گذاشت و با چند قدم عقب‌نشینی بدون مکث، تعلل یا دودلی شوتی را وارد دروازه لیسبونی‌ها کرد که دل دیگر پنالتی‌زن‌های تیمش را هم مقابل تماشاگران خودی قرص کرد. آن طرف زمین هم مولر دروازه‌بان پردل و جرات پالما که جنمش را با دریبل سه بازیکن پرتغالی روی خط شش قدم حریف نشان داده بود، حرکت طیبی را در مهار اولین پنالتی اسپورتینگ کامل کرد و با تک سیو پنالتی حریف، پالما را در ضیافت پنالتی با همان اثرگذاری اول نهایتا به قله اروپا چسباند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.