کد خبر : 242216
تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1402 - 10:26
-

ناظم‌الشریعه: به دنبال تغییرات عمده در تیم کویت هستیم/ جوانگرایی برنامه اصلی ماست

ناظم‌الشریعه: به دنبال تغییرات عمده در تیم کویت هستیم/ جوانگرایی برنامه اصلی ماست

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برنامه های خود را برای به وجود آمدن تغییرات عمده از جمله جوانگرایی که باید سرلوحه کارشان باشد را به کویتی ها دادیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در خصوص نهایی شدن قراردادش با مسوولان فدراسیون فوتبال کشور اظهار داشت: خدا را شکر چند جلسه خوب با مسوولان فدراسیون فوتبال کویت و رییس فدراسیون آن ها داشتیم و به توافقات خوبی هم رسیدیم.

وی ادامه داد: لیگ فوتسال کویت را زیر نظر داریم. آن ها در مرحله پلی آف هستند و ما به خوبی آن را رصد خواهیم کرد. در روزهای گذشته نیز لیگ های نوجوانان و جوانان آن ها را دیدیم و چند بازیکن از آن ها را نیز به تیم ملی دعوت خواهیم کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: برنامه های خود را برای به وجود آمدن تغییرات عمده از جمله جوانگرایی که باید سرلوحه کارشان باشد را به کویتی ها دادیم. میانگین سنی تیم کویت بالاست و باید این موضوع درست شود. کارها به خوبی انجام شده و تا هفته آینده به صورت رسمی قراردادمان را امضا خواهیم کرد.

ناظم‌الشریعه عنوان کرد: بعد از امضای قرارداد باید سریعا به اردویی در بوسنی و هرزگوین برویم تا برای مسابقات عرب کاپ آماده شویم. زمان خیلی کمی داریم و مجبوریم تغییرات زیادی در تیم ایجاد کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کویت افزود: به همراه میشل پطروس، حمید شاندیزی و وهاب خان احمدی دستیاران ایرانی خود به تیم ملی کویت می روم. آن ها در عراق هم همراه من بودند و در امور فنی کمک زیادی به من کردند. امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای ما در تیم کویت رقم بخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.