کد خبر : 242385
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 14:08
-

اقدام جذاب محیط زیستی رئال بتیس در حضور خاویر لوزانو/ استفاده از پیراهن و رنگ‌های بازیافتی و عدم استفاده از بطری آب پلاستیکی در LNFS

اقدام جذاب محیط زیستی رئال بتیس در حضور خاویر لوزانو/ استفاده از پیراهن و رنگ‌های بازیافتی و عدم استفاده از بطری آب پلاستیکی در LNFS

خاویر لوزانو رئیس سازمان لیگ فوتسال اسپانیا در رقابت‌های این هفته لیگ کشورش به دعوت مسئولان رئال بتیس، اقدامی محیط زیستی را کلید زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، لیگ فوتسال اسپانیا که از جمله سرآمدترین لیگ های فوتسال جهان به لحاظ تکنیک و تاکتیک به شمار می رود در ادامه خلاقیتهای لوزانو، در اقدامی آموزنده دست به برنامه‌های حفاظت از محیط زیست برای آموزش به جامعه زد.

خاویر لوزانو رئیس سازمان لیگ فوتسال اسپانیا این هفته در رقابت‌های لیگ اسپانیا به سویا رفت تا دیدار رئال بتیس و آنته‌کرا را از نزدیک به نظاره بنشیند.

در این بازی رئال بتیس از لباس و شورت صددرصد بازیافتی که در آنها هرگز از مواد شیمایی استفاده نشده بود استفاده کرد ضمن اینکه در رنگ و طرح پیراهن‌ها نیز از مواد صددرصد بازیافتی و تصاویر مفهومی از زمین چمن و رنگ طبیعی خاک استفاده شده بود.

از جمله اقدامات دیگر در این بازی، بازوبند کاپیتانی فوتسال رئال بتیس آنجل ولاسکو لین بود که از مواد بازیافتی ساخته شده بود و تصویر یادبودی از باغ ارگانیک باشگاه رئال بتیس نیز بر روی آن چاپ شده بود. در این بازی همچنین بازیکنان با استفاده از بطری‌های قابل استفاده مجدد به جای بطری‌های آب سنتی پلاستیکی، به پلاستیک نه گفتند.

همچنین قبل از برگزاری دیدار رئال بتیس و آنته‌کرا، مدیر فوتسال و مدیر بنیاد رئال بتیس، گل‌هایی را به طور نمادین به رئیس سازمان لیگ اسپانیا و همچنین به مدیرعامل تیم رقیب خود هدیه دادند.

 

گزارش:سید حامد اردهالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.