کد خبر : 242663
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 - 9:26
-

کشاورز: اولویت گیتی‌پسند جوانگرایی است/ نگران نتایج نیستم، چون می‌دانم راه درستی را می‌رویم/ در لیست بزرگسالان ۸۰ درصد تغییر داشتیم

کشاورز: اولویت گیتی‌پسند جوانگرایی است/ نگران نتایج نیستم، چون می‌دانم راه درستی را می‌رویم/ در لیست بزرگسالان ۸۰ درصد تغییر داشتیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: اولویت تیم ما جوانگرایی و تغییر نسل بوده است. نیم نگاهی به کسب مقام داریم اما اولویت ما این نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز در خصوص شرایط تیم گیتی‌پسند اظهار داشت:‌ قبل از شروع صحبت‌هایم اجازه بدهید از تک تک بازیکنانی که سال گذشته در کنار ما بودند و در سال جدید پیش ما نیستند،‌ تشکر کنم. آن‌ها همه تلاش خود را برای مجموعه گیتی‌پسند کردند تا این تیم موفق باشد.

وی افزود: سال جدید یک سال ویژه‌ برای گیتی‌پسند است زیرا شاکله تیم ما تغییر زیادی دادیم و دلیلش این است که در جلسه‌ای که با هیئت‌مدیره داشتیم، تصمیم بر این شد که خون تازه‌ای در گیتی‌پسند تزریق شود و جوانگرایی و تغییر نسل در تیم به وجود بیاید تا این تیم سال‌ها نیاز به تغییرات عمده نداشته باشد و همینطور جوان‌ها فرصت بهتری پیدا کنند. اولویت تیم ما جوانگرایی و تغییر نسل بوده است؛ هرچند که ما بدمان نمی‌آید مقام خوبی بدست بیاوریم اما اولویت ما این نیست. اولویت ما در این فصل مشخص است و امیدوارم این جوان‌ها آینده این تیم را بسازند.

سرمربی گیتی‌پسند عنوان کرد: طبق این تصمیم، تغییرات عمده‌ای داشتیم و جوان‌های زیادی به تیم آوردیم. هرچند که چند بازیکن باتجربه‌ هم در کنار بازیکنان جوان خود داریم. گیتی‌پسند در فصل جدید، در لیست بزرگسالان خودش ۸۰ درصد تغییرات داشته و میانگین سنی تیم به محدوده ۲۵ سال رسیده، که می‌توانم بگویم این اتفاق در تاریخ گیتی‌پسند بی‌سابقه بوده است. این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و اتفاقاتی که افتاده، در آینده به نفع گیتی‌پسند خواهد بود. خودم هم از این تغییرات خوشحال هستم. همیشه به جوان‌ها اعتقاد داشتم و می‌دانم که آینده برای این جوان‌ها است.

کشاورز در پاسخ به این پرسش که آیا این جوانگرایی ریسک بزرگی برای تیمی مدعی مثل گیتی‌پسند است یا نه، گفت: من عاشق ریسک و چالش های جدید هستم و اصلا نگران نتایج نیستم، چون می‌دانم راه درستی را می‌رویم.

وی در مورد دلیل جدایی اصغر حسن‌زاده کاپیتان گیتی‌پسند از این تیم، اظهار داشت: از زحمات او در این سال‌ها تشکر می‌کنم. چند وقتی که من با او کار کردم، نهایت تلاش خود را برای گیتی‌پسند کرد. تا جایی که من می‌دانم او سر مسائل مالی با باشگاه به توافق نرسید. باشگاه گیتی‌پسند چهارچوب خاصی دارد و طبق آن چهارچوب توافق نشد. برای حسن‌زاده هر جا که هست، آرزوی سربلندی دارم.

کاپیتان سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص جام باشگاه‌های فوتسال آسیا بیان کرد: چیزی که واضح است، این است که این مسابقات انگیزه زیادی در تیم‌ها به وجود می‌آورد و اگر نباشد انگیزه از بین می‌رود و امیدوارم تدبیری شود تا این راقبت‌ها هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود. نبود این رقابت‌ها به فوتسال ایران ضربه می‌زند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.